Battlefield 3 prezentuje engine a hru |
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 aj samotný titul.
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 a ukazuje Subpixel Reconstrucion Antialiasing, kvalitný a rýchly antialiasing, ktorý je tvorený s jednopixelových sharedov so subpixel viditeľnosťou, bez výrazného dopadu na shaderovanie. Je to znovu lacnejšia alternatíva 8 alebo 16xMSAA a je kvalitnejšia ako MLAA, ktoré nezvláda antialiasing okolo všetkých objektov. Prakticky je SRAA odpoveď Nvidie na AMD-čkové MLAA.
Prvý obrázok nám ukazuje štandardný záber, druhý SRAA, tretí refernčný 16X supersampling.
Ďalšie zábery nám už ukazujú samotný Battlefield, o ktorom z GDC ešte budeme určite počuť. IGN už má preview enginu aj hry, kde sme už z traileru videli, že titul bude zasadený do roku 2014, do budúcnosti ukazujúcej, čo by sa stalo, ak sa vzťahy a konflikty vyostria.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 42
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >