Tomb Raider približuje svoj reštart

Crystal Dynamics nám v nových číslach rôznych časopisov odhaľuje viac z nového pokračovania Tomb Raider série.

pridal saver 1.5.2011 o 13:35 pod hry
Tomb Raider približuje svoj reštart

HRY > NOVINKY >

Crystal Dynamics nám v nových číslach rôznych časopisov odhaľuje viac z nového pokračovania Tomb Raider série. Vlastne z reštartu série, kedy Lara hneď po vysokej škole vyráža na expedíciu so svojim mentorom, ich loď stroskotá a prvé dobrodružstvo a jej prerod sa môže začať.

V reštarte sa presunutím časovej línie a odhalením toho, čo bolo pred pôvodnou Tomb Raider sériou, sa autori inšpirovali Batman Begins filmom, určitú časť hry prirovnávajú aj k filmu 127 hodín a to hlavne brutalitu a samotu v divokých podmienkach, ale aj k tajomnému Lostu. K tomu hru rozdelili na tri epizódy podľa toho ako sa Lara bude vyvíjať - Prežitie, Záchrana, Útek. Z hier určité veci odkukali od Assassin's Creed, odkiaľ prebrali vision mód, atmosféru z Uncharted a z Half Life si požičali fyzikálne elementy pri riešení úlohy.

Logické úlohy sa budú riešiť okrem gravitácie aj vodou a ohňom a nepôjde vždy len o to použiť jednu, ale aj to, ako sa navzájom ovplyvňujú. Bude aj niekoľko spôsobov ako vyriešiť úlohu. Zaistí to nový Crystal engine, ktorý okrem aplikovania fyziky pridá kvalitnú grafiku aj motion capturované animácie, vďaka ktorým bude Lara ako živá. Na jej tvári budeme vidieť dokonca strach.

Teda tešiť sa môžeme na rozsiahle prostredie, uprostred ktorého budú mať stroskotanci svoj kemp a odkiaľ sa bude Lara vydávať na výpravy, tu bude rozširovať svoje schopnosti, vyrábať nové zbrane. Vďaka otvorenosti bude môcť Lara opakovať misie, ktoré prešla alebo sa vydávať na výpravy po ostrove. Lara bude mať aj šiesty zmysel, kde stlačením tlačidla uvidíme dôležité prvky v oblasti, ktoré môžeme použiť, napríklad aj stopy po zvieratách.

Užívateľský interface bude minimalistický a prakticky sa bude objavovať len v nevyhnutných prípadoch, napríklad pri Quicktime eventoch. Kamera bude používať meniteľné ohraničenie, ktoré bude naznačovať aktuálne stavy hlavnej postavy, napríklad zvýši klaustrofóbiu.

Plné predstavenie titulu zrejme uvidíme na E3.





Páči sa mi!

Zaradené pod: half life






PC
PS3
Xbox 360

Vývoj: Eidos / Crystal Dynamics
Štýl: Akčná Adventúra
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 5. marec 2013
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29317)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk