Analýza herného trhu v US |
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh.
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh v roku 2011. Zistila, že v štátoch sa zvýšil herný čas o 7 percent oproti minulému roku, zvýšili sa mesačné platby a digitálny obsah o 8 percent a dole išla kúpa nových hier a s tým aj použité a požičané hry.
Viac ako polovica (56%) domácnosti má najmenej jednu konzolu aktuálnej generácie, čo je o polovicu viac ako minulý rok. 66% domácností, ktoré majú deti od 6-12 rokov majú Nintendo DS alebo PSP, majú aj Apple iOS zariadenie. Na android zariadeniach najviac hrajú 25-34 roční, na Apple zariadeniach je to rovnomernejšie rozdelené od detí až po dospelých.
- Zaujímavým zistením je, že hráči majú stále viac herných systémov a už je to pomaly štvrtina (24%), ktorí hrajú na dvoch alebo viacerých konzolách, PC alebo mobilných zariadeniach.
- Čo sa týka objednávania hier, web je stále dôležitejším zdrojom informácii pre hráčov, kde trávia mimo hrania najviac času a preto sa tam presúvajú aj reklamy z tlačených časopisov.
- Internetový nákup hier stúpol o 3 percentá, zatiaľ čo nákupy z iných zdrojov klesli.
- 65% konzol je umiestnených v obývačke, kde ich má najviac Nintendo Wii 75%, ale vďaka kinectu tam doťahuje Microsoft stále viac Xboxov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 30
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 77 zobraziť viac článkov >