Toto je God of War Multiplayer! |
Deimos vs Kratos? Zabudnite! Trójania vs sparťania. Toto je God of War!
O zaradení hry viacerých hráčov do série God of War sa hovorí tak dlho, že by sa mohla pomaly ocitnúť aj na stránkach zbierky gréckych povestí a bájí. Teraz je to oficiálne, tímovo zamerané boje Sparťanov a Trójanov budú súčasťou God of War 4: Ascension.
„Chceli sme vyskúšať niečo nové. Je to pre nás nová výzva,“ povedal na margo multiplayeru kreatívny riaditeľ Todd Papy počas živého odhalenia tohto doplnku na PS Blogu. Papy je v poradí už štvrtým človekom, čo kormidluje loď God of War v štúdiách Sony Santa Monica.
O singleplayeri sa toho veľa nevie, iba to, že Ascension bude prequelom a bude predchádzať aj minipríbehy Chains of Olympus a Ghost of Sparta vydané pre PSP. Príbeh má preskúmať ľudskú schránku najväčšieho mäsiara v gréckom panteóne ešte predtým, než sa vydal na krížovú výpravu a pobil celý Olymp vrátane jeho šéfa, Dia.
A to, čo robilo ťaženie poháňané zlobou epické a filmové, sa prenieslo aj do multiplayeru. Autori sa rozhodli pre použitie fixných kamier aj zakomponovanie lozenia či nasadenia obrovských monštier, ktoré aj obyčajnej bitke o kontrolné body (domination) dodáva tú správnu God of War šťavu.
Rohatý Kyklop z úvodného traileru (Papy ho nazýva Megalops, pretože sa v angličtine ťažko skloňujú grécke mená a názvy) netvorí krovie, ale je kľúčovou postavou v bitke. Štvorčlenné tímy sa snažia v aréne kontrolovať dva navijaky s reťazami, ktorými je priviazaná obluda. Ak sa útočiacemu tímu podarí pritiahnuť Megalopsa na dostatočnú vzdialenosť, dynamicky sa zmení mód na Bráň a útoč.
Zatiaľ čo jeden tím sa snaží omráčiť Megalopsa, druhý sa tomu snaží zabrániť. Ak sa to podarí, hráči sa vrátia k obsadzovaniu navijakov, v opačnom prípade dochádza k veľkolepému finále, počas ktorého najužitočnejší hráč prebodne očnú bulvu s oštepom zoslaným z nebies.
V multiplayeri sa podľa slov Papyho neobjaví osem Kratov ani osem jeho súrodencov. Bojovníci sa budú odlišovať výzbrojou a špeciálnymi magickými útokmi v závislosti od príslušnosti k vybranému božstvu. Zeus, Áres, Hádes a Poseidón budú zverencom prepožičiavať nielen tematicky ladenú výzbroj, ale aj kúzla. Ak sa prihlásite k Diovi, očakávajte blesky, ak k Árovi, tak magické útoky budú mať ohnivý základ. Bojovníkov pôjde skrášliť časťami zbroje (hrudný plát, brnenie na pleciach, topánky, helma), tetovaniami aj nesenými zbraňami klasicky cez loadouty.
Kladivá, trojzubé meče, kopije, každá čepeľ bude mať iné finiše a mimoriadne brutálne dokončovačky v duchu predošlých hier. Príde na odtrhnutie hlavy, zaklincovanie, porcovanie tiel a iné chuťovky. Zabíjať bude možné aj nepriamo aktiváciou pascí rozostavaných na mostíkoch a prepojovacích chodníkoch spájajúcich ostrovčeky arén. Nešťastníkov tak môžu pohltiť plamene alebo sa napichnú na kopije vystrelené zo zeme.
Sony Santa Monica začali uvažovať o multiplayeri po dokončení fenomenálneho zavŕšenia trilógie v God of War 3. A nech akokoľvek znejú divne informácie o tímových bojoch a nevyhnutnom odomykaní výbavy, majte na pamäti, že podobne sme boli zaskočení aj v prípade Uncharted. Ako môže fungovať multiplayer v čisto singleplayerovej hre? To sa dozvieme na E3, odkiaľ prinesieme dojmy z hrania.
God of War: Ascension zatiaľ nemá stanovený dátum vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCEE / Santa Monica Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|