Využitie DX11 v Metro Last Light |
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11.
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11. Samozrejme budú tam rozdiely, pri DX9 bude základné a najpomalšie nastavenie, na rovnakých detailoch je hra podľa autorov o 15% pomalšia ako pri DX10 a DX11. Nakoniec si to budete môcť aj vyskúšať, keďže DX10 bude mať rovnaké možnosti nastavení ako DX9, ale so spomínaným zrýchlením. DX11 pridá Parallax occlusion mapping a tesselláciu.
Tessellácia bude mať dva módy: jeden umožní vyhladzovať len určité objekty, druhý mód bude vyhladzovať všetko. Rozdiel medzi obomi módmi je približne 15 percent výkonu.
V hre nebude chýbať zapracovanie PhysX fyziky, ktorá bude využívať Nvidia hardvér, ale pobeží aj na AMD kartách, respektíve sa výkon presmeruje na procesor. Čiže ak na Radeonoch budete chcieť rozšírenú fyziku, budete potrebovať rýchly procesor.
Vo vyhladzovaní bude mať hra štandarne AAA typ antialiasingu podobný FXAA, ktorý sa ale nebude dať vypnúť, jedine zvýšiť na kvalitnejší SSAA. Podľa autorov je MSAA mŕtve a všetko vyhladzovanie je v hre v rukách programátorov, nie hardvéru.
Metro: Last Light vyjde 17. mája pre PC, Xbox360 a PS3. Autori už naznačili aj záujem o next-gen port titulu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Deep Silver / 4A Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|