Využitie DX11 v Metro Last Light |
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11.
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11. Samozrejme budú tam rozdiely, pri DX9 bude základné a najpomalšie nastavenie, na rovnakých detailoch je hra podľa autorov o 15% pomalšia ako pri DX10 a DX11. Nakoniec si to budete môcť aj vyskúšať, keďže DX10 bude mať rovnaké možnosti nastavení ako DX9, ale so spomínaným zrýchlením. DX11 pridá Parallax occlusion mapping a tesselláciu.
Tessellácia bude mať dva módy: jeden umožní vyhladzovať len určité objekty, druhý mód bude vyhladzovať všetko. Rozdiel medzi obomi módmi je približne 15 percent výkonu.
V hre nebude chýbať zapracovanie PhysX fyziky, ktorá bude využívať Nvidia hardvér, ale pobeží aj na AMD kartách, respektíve sa výkon presmeruje na procesor. Čiže ak na Radeonoch budete chcieť rozšírenú fyziku, budete potrebovať rýchly procesor.
Vo vyhladzovaní bude mať hra štandarne AAA typ antialiasingu podobný FXAA, ktorý sa ale nebude dať vypnúť, jedine zvýšiť na kvalitnejší SSAA. Podľa autorov je MSAA mŕtve a všetko vyhladzovanie je v hre v rukách programátorov, nie hardvéru.
Metro: Last Light vyjde 17. mája pre PC, Xbox360 a PS3. Autori už naznačili aj záujem o next-gen port titulu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 156
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 31
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Deep Silver / 4A Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|