Aké budú rozdiely vo verziách Watch Dogs? |
Ubisoft hovorí, že nemáme čakať žiadne výrazné rozdiely medzi verziami pre obe generácie konzol .
Ubisoft hovorí, že nemáme čakať žiadne výrazné rozdiely vo Watch Dogs medzi verziami pre obe generácie konzol. Teda mimo grafiky. Konkrétne pre OXM spomenuli rozdiely medzi Xbox360 a novým Xboxom, ale v zásade to platí pre všetky, kde hrateľnosť a možnosti ostávajú všade rovnaké, len detaily prostredí sa budú meniť.
V zásade je to aj tým, že hra sa vyvíja už štyri roky a bola navrhovaná pre staré konzoly a PC. Next-gen konzoly prebrali PC verziu a autori podľa ich možností doladia nastavenia. Konkrétne ide o textúry, detaily objektov, efekty prostredia, ale aj prídavok simulácie vetra a sofistikovanejšiu simuláciu vody. Dopad to bude mať aj na samotnú simuláciu mesta - premávku, počty ľudí na uliciach a viditeľnosť. Nakoniec, tak ako to poznáme zo štandardných nastavení na PC (napr. v GTA).
Autori si spravili škálovateľný engine, ktorý zvláda obe generácie, a ešte ho môžu dotiahnuť aj na ďalšiu a ďalšiu generáciu podľa potreby. Pre nich je však dôležité, že hrateľnosť všade ostane rovnaká.
Watch Dogs uvidíme na jeseň.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 322
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|