Aké budú rozdiely vo verziách Watch Dogs? |
Ubisoft hovorí, že nemáme čakať žiadne výrazné rozdiely medzi verziami pre obe generácie konzol .
Ubisoft hovorí, že nemáme čakať žiadne výrazné rozdiely vo Watch Dogs medzi verziami pre obe generácie konzol. Teda mimo grafiky. Konkrétne pre OXM spomenuli rozdiely medzi Xbox360 a novým Xboxom, ale v zásade to platí pre všetky, kde hrateľnosť a možnosti ostávajú všade rovnaké, len detaily prostredí sa budú meniť.
V zásade je to aj tým, že hra sa vyvíja už štyri roky a bola navrhovaná pre staré konzoly a PC. Next-gen konzoly prebrali PC verziu a autori podľa ich možností doladia nastavenia. Konkrétne ide o textúry, detaily objektov, efekty prostredia, ale aj prídavok simulácie vetra a sofistikovanejšiu simuláciu vody. Dopad to bude mať aj na samotnú simuláciu mesta - premávku, počty ľudí na uliciach a viditeľnosť. Nakoniec, tak ako to poznáme zo štandardných nastavení na PC (napr. v GTA).
Autori si spravili škálovateľný engine, ktorý zvláda obe generácie, a ešte ho môžu dotiahnuť aj na ďalšiu a ďalšiu generáciu podľa potreby. Pre nich je však dôležité, že hrateľnosť všade ostane rovnaká.
Watch Dogs uvidíme na jeseň.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 53
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|