Autori DriveClub sľubujú, že hru nikdy nevypnete v záchvate hnevu |
Autori naznačujú, že v hre nebude dôležité vyhrávať.
Ak ste hrali hry zo série Motorstorm, špeciálne druhý diel, asi vám nemusíme pripomínať, ako vysoko bola nastavená v tomto dieli obtiažnosť. Pri dokončovaní posledných pretekov ste sa určite nevyhli záchvatom zúrivosť, ktorý zasiahol aj tie pokojnejšie osobnosti. Takáto nepriama podpora predaja nových ovládačov štúdiom Evolution Games je teda známa, no v ich najnovšej racingovke DriveClub by k takýmto situáciám už prísť nemalo.
No nebojte sa, nestojí za tým rapídne znížená obtiažnosť. Game director hry, Paul Rustchynsky, to opisuje veľmi jednoducho a je rád, že DriveClub je tou hrou, ktorú nebudete musieť vypínať v záchvate hnevu. Celý princíp spočíva v tom, že nemusíte prísť do cieľa na prvom mieste. Pri väčšine pretekárskych hier prichádza k tomu, kedy si poviete "všetko alebo nič". Celý pretek sa koncentrujete na čo najlepší výsledok, príde jedna blbá chyba a ocitáte sa na poslednom mieste. Pri hraní DriveClub však dostávate na trati rôzne vedľajšie úlohy, ako prejsť určitú časť v čo najrýchlejšom čase, dosiahnuť čo najvyššiu priemernú rýchlosť alebo pri prechádzaní zákrutou získať čo najväčší počet bodov za dobre vykonaný drift a prekonať tak skóre priateľov.
Ak ste súčasťou nejakého klubu, každou takouto úspešne dokončenou výzvou získavate body pre váš klub. Keď však hru vypnete, všetky vaše nahrané body budú preč. Takže ak aj stratíte dobrú pozíciu, stále máte pre čo hrať a teda úspešne prejsť cieľovou čiarou sa aj napriek tomu oplatí. Princíp prekonávania priateľov už využili aj v menšej odbočke z Motorstorm série v podobe Motorstorm RC, kde išlo minimálne o príjemné spestrenie a navyše mohli hráči svojich priateľov okamžite informovať o prekonanom rekorde aj cez sociálne siete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 206
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 129
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 196
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|