Autori DriveClub sľubujú, že hru nikdy nevypnete v záchvate hnevu |
Autori naznačujú, že v hre nebude dôležité vyhrávať.
Ak ste hrali hry zo série Motorstorm, špeciálne druhý diel, asi vám nemusíme pripomínať, ako vysoko bola nastavená v tomto dieli obtiažnosť. Pri dokončovaní posledných pretekov ste sa určite nevyhli záchvatom zúrivosť, ktorý zasiahol aj tie pokojnejšie osobnosti. Takáto nepriama podpora predaja nových ovládačov štúdiom Evolution Games je teda známa, no v ich najnovšej racingovke DriveClub by k takýmto situáciám už prísť nemalo.
No nebojte sa, nestojí za tým rapídne znížená obtiažnosť. Game director hry, Paul Rustchynsky, to opisuje veľmi jednoducho a je rád, že DriveClub je tou hrou, ktorú nebudete musieť vypínať v záchvate hnevu. Celý princíp spočíva v tom, že nemusíte prísť do cieľa na prvom mieste. Pri väčšine pretekárskych hier prichádza k tomu, kedy si poviete "všetko alebo nič". Celý pretek sa koncentrujete na čo najlepší výsledok, príde jedna blbá chyba a ocitáte sa na poslednom mieste. Pri hraní DriveClub však dostávate na trati rôzne vedľajšie úlohy, ako prejsť určitú časť v čo najrýchlejšom čase, dosiahnuť čo najvyššiu priemernú rýchlosť alebo pri prechádzaní zákrutou získať čo najväčší počet bodov za dobre vykonaný drift a prekonať tak skóre priateľov.
Ak ste súčasťou nejakého klubu, každou takouto úspešne dokončenou výzvou získavate body pre váš klub. Keď však hru vypnete, všetky vaše nahrané body budú preč. Takže ak aj stratíte dobrú pozíciu, stále máte pre čo hrať a teda úspešne prejsť cieľovou čiarou sa aj napriek tomu oplatí. Princíp prekonávania priateľov už využili aj v menšej odbočke z Motorstorm série v podobe Motorstorm RC, kde išlo minimálne o príjemné spestrenie a navyše mohli hráči svojich priateľov okamžite informovať o prekonanom rekorde aj cez sociálne siete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|