Ubisoft opísal štýl nového Rainbow Six: Siege a pridal aj obrázky |
Cieľom štúdia Ubisoft Montreal je realistická deštrukcia prostredia, 4 minútové zápasy a 60 fps.
Ubisoft Montreal na E3 ohlásil aj pokračovanie Rainbow Six série. Nová FPS dostala pomenovanie Siege a v príprave sú iba verzie pre PC a najnovšie konzoly od Microsoftu a Sony. Nová hra by opäť mala skombinovať taktický prístup k tímovej spolupráci a veľkú dávku akcie. Ako už názov napovedá, nový titul sa zameria na obliehanie uzavretých priestranstiev. Namiesto pomalého merania síl však Ubisoft radšej stavil na výbušniny, explózie a demolovanie indoorových priestorov, hlavne stien a podláh. O to posledné sa postará koncept nazvaný "procedural destruction technology". Ten by mal byť zároveň dôvodom, prečo hra venovaná teroristickým útokom a špeciálnym protiteroristickým policajným jednotkám nevyjde aj na staršiu generáciu konzol.
Vďaka zameraniu na protiteroristické jednotky sa Tom Clancy's Rainbow Six: Siege odlíši od konkurencie hlavne zameraním na boje vo vnútri rodinných domov či na palube lietadla. Policajti teda budú vycvičení a vybavený predovšetkým na boj zo vzdialenosti niekoľkých krokov. Prestrelky sústredené v malom priestore budú spravidla veľmi rýchle, tvorcovia odhadujú priemernú dĺžku jednej akcie na 3 až 4 minúty.
Hra bude pri vydaní obsahovať niekoľko herných režimov, na E3 bol však predvedený iba jeden multiplayer, ktorý sa sústredil na oslobodenie rukojemníka. Úlohou teroristov je vydržať do uplynutia časového limitu a neprísť o kontrolu nad nad civilistom ovládaným AI. Prvoradou úlohou policajnej jednotky je samozrejme transport rukojemníka do bezpečia. K víťazstvu ale vedie aj prostá eliminácia všetkých nepriateľov. Vzhľadom na krátkosť bojov nezakomponovali autori do hry respawn, takže každý hráč má iba jeden život a nepriateľ, ktorého zastrelíte, sa už nevráti aby vám to oplatil. Treba si však dávať pozor na to, kam strieľate. Smrť rukojemníka z vašich rúk totiž znamená okamžitú prehru celého tímu, nezávisle na tom, či hráte za zločincov alebo policajtov. O ostatných multiplayer i sólo režimoch sme sa dozvedeli iba toľko, že budú "rešpektovať DNA Rainbow Six".
Ako Ubisoft dokonale predviedol v gameplay videu, deštrukcia stien, okien ani ďalších častí budov nie je naskriptovaná. Diery v múroch zodpovedajú sile použitej výbušniny, prípadne kalibru zbrane a diery by sa mali objavovať na správnych miestach, pričom škody závisia aj od ničeného materiálu. Hra je pritom postavená na engine AnvilNext, už dobre známom predovšetkým z Assassin's Creed série ale aj z Prince of Persia.
Vďaka indoorovému zameraniu a first person pohľadu si montrealský tím trúfa dosiahnuť stabilných 60 fps na všetkých troch platformách. Či sa mu to naozaj podarí sa ale dozvieme až v roku 2015.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 66
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|