Detaily mesta a hrateľnosti v Assassin's Creed: Unity |
Nový next-gen assassin ponúkne zjednotenie singleplayeru a kooperatívneho online hrania, živšie a plnšie mesto než ktorýkoľvek z jeho predchodcov a hlbšie príbehy vedľajších postáv.
Jedným z najväčších ťahákov E3 konferencie Ubisoftu bolo predvedenie nového Assassin's Creed: Unity. Hráči mali ako obyčajne množstvo informácií už niekoľko mesiacov pred začatím konferencie, ale až v tých dňoch sa najnovší assassin predviedol v plnej paráde a vývojári zároveň upustili od plnenia bobríka mlčanlivosti.
Takže čo vlastne znamená Unity v názve hry? Podľa kreatívneho riaditeľa projektu poukazuje názov hry na zjednotenie singleplayeru a online módu do jedného celku. Znamená to, že hra nebude mať dva prísne oddelené režimy. Všetky misie sa budú dať prejsť aj osamote, ale skupina hráčov by ich mala prejsť podstatne efektívnejšie. Ubisoft sa snaží hru vybalansovať tak, aby hráči strávili kooperatívnym hraním približne jednu tretinu celkového hracieho času. Časť kampane sa venuje Arnovým osobným záležitostiam a tam asi prítomnosť ďalších assassinov nebude žiadúca. Možnosti spolupráce sa tak otvárajú predovšetkým v tzv. Brotherhood misiách.
K spájaniu bude hráčov motivovať aj vylepšený súbojový systém, vďaka ktorému budú môcť NPC nepriatelia útočiť skutočne skupinovo. Ak teda nebudete mať po ruke spoločníkov, bude vhodné pouvažovať aj nad aktivovaním stealth režimu. Aj ten sa však dočkal pár zmien. Po vstupe do tohto režimu bude Arno automaticky všetko robiť opatrnejšie, aby priťahoval čo najmenej pozornosti. Nebude sa však sám skrývať, čo zostáva v rukách hráčov. Tí si tak budú musieť všímať svoje okolie a predmety za ktoré by sa dalo schovať a zostáva samozrejme možnosť skryť sa v dave, ktorý bude vďaka výkonu nových konzol početnejší než v minulých dieloch.
O príbehu je už dlhšie známe, že sa bude odohrávať v Paríži a hráča nejakým spôsobom zapojí do udalostí Veľkej francúzskej revolúcie, respektíve do udalostí nasledujúcich rokov. Arnov príbeh však začína ako príbeh obyčajného chlapca, ktorého adoptívny otec prišiel o život práve počas týchto búrlivých rokov. Chlapec sa tak pridal k assassinom a až o niekoľko rokov odhaľuje, že za nitky revolúcie v skutočnosti ťahá radikálna odnož Templárskeho rádu. Na pozadí súperenia rôznych frakcií známych z hodín dejepisu (loajalisti, umiernení, revolucionári...) sa tak opäť rozhorí konflikt medzi assassinmi a templármi. Vývojári sa vraj už nemôžu dočkať chvíle, kedy sa hráči zoznámia s osobnosťami ako Marquis de Sade, Ludovít XVI, Napoleón Bonaparte, Robespierre či Mirabeau, zasadenými do tohto mixu histórie a fantázie.
Ubisoft sa tiež nechal zlákať súčasným trendom otvorených svetov a "žijúcich" miest. V Paríži sa tak okrem hlavných udalostí budú odohrávať aj "tony" menších príbehov. Tie by mali byť pripravené tak, aby mal hráč pocit, že sa mesto mení na základe prebiehajúcich udalostí a mal motiváciu zaujímať sa o ucelené príbehy významných NPC postáv.
Niet pochýb, že zo série Assassin's Creed výrástla jedna z najcennejších značiek Ubisoftu i videoherného priemyslu, čo sa prejavilo aj na ochote Ubisoftu vyhradiť pre projekt množstvo svojich ľudských zdrojov. Oficiálne vzniká Unity v štúdiu Ubisoft Montreal, to má však v skutočnosti iba pozíciu "hlavného" štúdia, ktoré zjednocuje prácu ďalších 9 štúdií roztrúsených po celom svete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Mafia: The Old Country nechce konkurovať GTA 6, bude primárne príbehová 77
- Chcete kúpiť herné PC alebo notebook pod stromček? 38
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|