Niekoľko videí z DriveClubu ukazujúcich kolízie |
Naleštená grafika, množstvo detailov a zmena počasia, no ako je na tom fyzika?
Od úvodného traileru nám vývojári DriveClubu ukazujú, aké bude hlavné plus tejto hry. Pekná grafika naberala postupom času ďalšie detaily a je vidieť, že odklad tejto hre rozhodne prospel. Najmä v poslednej dobe nás autori z Evolution Studios bombardujú vizuálnym materiálom rôzneho charakteru, na ktorom nám neustále dokazujú, že sa DriveClub stane nie len prvou pretekárskou hrou na PS4, ale aj jednou z tých najkrajších, ak nie najkrajšou. Pri vývoji si dali záležať naozaj na množstve detailov, čo dotvára celkový dojem z grafiky. V pretekárskych hrách arkádového typu je grafická stránka určite jedna z tých dôležitejších, možno hneď po hrateľnosti.
Na E3 bolo v stánku Sony dostupné demo DriveClubu, z ktorého sa na internet dostalo niekoľko videí. Kedže už sa nejedná o vopred prikrášlené videá s čistou jazdou, niekoľkokrát sa stalo, že prišlo k situáciám, ktoré sme ešte nemohli vidieť - kolízie. Tie sú súčasťou každého jedného preteku a práve na tie sa pozrieme v nasledujúcej trojici videí.
Hneď prvé nám ukazuje jazdu vo Ferrari na púštnej trati. To však dostane šmyk a pri jeho vyrovnávaní sa ocitne v kolízii s jedným z dvojice áut, ktoré posiela smerom k stene. Naskytuje sa nám pohľad na veľmi realisticky vyzerajúce prevrátenie auta. Jeho samotná deštrukcia je však iba povrchová. Okrem toho nám video ukazuje, že sa máme zmieriť s tým, že si to len tak do terénu nebudeme môcť namieriť, kedže sú tu prítomné neviditeľné bariéry, ktoré udrú do očí hlavne keď okolo cesty nie je zvodidlo
Druhé video je od IGN a rovnako ukazuje jazdu vo Ferrari, no na inej trati. Každopádne ani tu nie je účastníkom kolízie hráč, ale umelá inteligencia. Vo videu je vidieť, ako sa s Ferrari rúti mierne kľukatou cestou, kde sa vzápätí kúsok pred ním odráža jedno z áut od ľavého betónového obrubníka a namieri si to rovno do miernejšieho kopca, kde sa následne prevráti a mieri rovno k zemi. Ide teda takmer o totožnú situáciu, akú sme mohli vidieť v predchádzajúcom videu.
Tretie video je znova od IGN a ide o presný opak predchádzajúcich dvoch. Tentokrát môžeme vidieť, ako vyletí do vzduchu vozidlo hráča, no tu to už nekončí tak dobre, ako v predchádzajúcich dvoch. Po tom, ako si to auto namieri do vzduchu sa začne nezmyselne točiť, čo pôsobí maximálne nerealisticky. Najlepšie by sa to dalo porovnať s nepodarenou fyzikou kolízií v Gran Turismo.
Vo výsledku sú to teda dve veľmi dobre vyzerajúce havárie proti jednej zlej. Ak si však autori do vydania dajú pozor na takéto chyby a dokážu ich minimalizovať, nebudú nás čakať na trati prevažne komické situácie, ale hlavne také, ktoré realistický dojem z tejto hry ešte viac umocnia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 314
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|