Monitory podporujúce Nvidia G-Sync predstavené |
Na trh už mieria prvé monitory s malými Nvidia kartami. Lagy a tearing by mali byť už čoskoro minulosťou.
Koncom minulého roka predstavila Nvidia technológiu G-Sync. Monitory podporujúce túto technológiu dostali od Nvidie malú kartu, ktorá je schopná komunikovať s grafickou kartou. Vďaka zosynchronizovaniu monitora a grafickej karty by malo dôjsť k odstráneniu všetkých lagov, trhania obrazu a tearingu. G-Sync prakticky odstraňuje problémy pri vypnutom V-Syncu, ale na rozdiel od neho nemá vplyv na počet obrázkov za sekundu. Táto funkcia však samozrejme bude fungovať iba v spolupráci s grafikami od Nvidie a to od GeForce 660 vyššie.
Medzi prvými výrobcami monitorov, ktorí sa môžu pochváliť G-Sync modelom, sa objavila aj spoločnosť AOC. Model G2460PG má 24 palcov a zvládne rozlíšenie 1920x1080 (2x full HD). Obnovovacia frekvencia je na úrovni už štandardných 144 Hz.
Prakticky rovnaké špecifikácie má aj model XL2420G od Ben Q. 24 palcový displej s rozlíšením 1920x1080 dopĺňajú funkcie ako Blacks eQualizer či automatické nastavenie jasu.
Assus PG278Q zobrazí videohry na 27" displeji a to pri rozlíšení 2560x1440.
Philips a jeho 272G5DYEB tiež stavili na rozlíšenie 1920x1080, no zobrazia ho na 27 palcovej uhlopriečke.
Na vrchole zoznamu ohlásených G-Sync monitorov nájdeme hneď dva výrobky od taiwanského Aceru, ktorý zatiaľ ako jediný kombinuje G-Sync so 4k rozlíšením. Malý XB27OH predvedie rozlíšenie 3840x2160 na 21 palcovom displeji.
No a v najbližších mesiacoch asi v obchodoch nenájdete nič lepšie než XB280HK s 28" uhlopriečkou a rozlíšením 3840x2160.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 322
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >