Na internet sa dostali koncepty zo zrušenej Crash Bandicoot a Spyro hry |
Zverejnil ich grafik Ryan Harrison, ktorý údajne na oboch hrách pracoval
Ak by sme mali zostaviť zoznam hier, ktoré sa posledného pokračovania dočkali už naozaj veľmi dávno a hráči by si nové diely bez váhania želali, určite by v ňom nemohli chýbať tituly ako Crash Bandicoot alebo Spyro. O ich prípadnom pokračovaní sa špekuluje pravidelne, takmer každý rok, no buď ide o nepravdivé informácie alebo bol projekt nakoniec zrušený. Najbližšie k vydaniu bol nový diel Crash Team Racing a to v roku 2010. Ako sa však zdá, toto nebol jediný pokus o prebudenie tejto značky a tentokrát sa nezabudlo ani na Spyra.
Na internet sa dostalo niekoľko konceptov z údajne pripravovaných pokračovaní, respektíve reštartov týchto dvoch obľúbených značiek. Obrázky zverejnil na svojom DeviantArt profile Ryan Harrison a priniesol aj niekoľko bližších detailov. Harrison sa vytváraním takýchto náčrtov, konceptov alebo digitálnych 3D modelov živí, no či sú obrázky pravé overiť možné nie je. Každopádne názor si môže spraviť každý sám. Podľa slov Ryana Harrisona, hlbšie do podrobností o oboch hrách ísť nemôže, kedže je stále viazaný zmluvou o mlčanlivosťou (NDA). Zverejnenie týchto obrázkov mu bolo umožnené po vzájomnej dohode, iba ako prezentácia jeho práce.
Z informácií, ktoré vypustil do sveta, boli obe hry vo fáze produkcie v apríli 2012 a o rok neskôr, presnejšie v máji 2013 boli zrušené. Projekt so Spyrom však bol oproti Crashovi podstatne starší. Pri otázke, prečo boli hry zrušené odpovedal, že ich o presných dôvodoch tohto rozhodnutia neinformovali. Vývoj Crash Bandicoota sa nedostal za fázu pre-bety a ako ďaleko sa dostali s vývojom Spyra žiaľ známe nie je, no priblížil tak trochu aspoň samotný gameplay. V hre mala byť zachovaná pôvodná myšlienka portálov alebo cestovanie víchricou cez oblohu. Pre každý svet tiež chceli vytvoriť jednotnú mapu, čím hru chceli spraviť otvorenejšou.
Otázkou tiež zostáva, pre koho vôbec pracoval. V komentároch pod jedným z konceptov uviedol, že pracoval pre "nezávislú firmu", ktorá mala Crasha vydať pre niekoľko platforiem. Oficiálne vlastní práva ku obom hrám stále Activision. Začiatkom roku 2013 sa na internete tiež objavila fotografia zo štúdia Vicarious Visions, na ktorej bol v pozadí vidieť plagát Crasha. Či Harrison pracoval práve na tomto projekte môžeme len hádať, no časovo by to sedelo, kedže vývoj bol podľa Harrisona zrušený o päť mesiacov neskôr.
Obrázky
1. až 17. - Crash Bandicoot
18. a 19. - Spyro
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 63
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >