Na internet sa dostali koncepty zo zrušenej Crash Bandicoot a Spyro hry |
Zverejnil ich grafik Ryan Harrison, ktorý údajne na oboch hrách pracoval
Ak by sme mali zostaviť zoznam hier, ktoré sa posledného pokračovania dočkali už naozaj veľmi dávno a hráči by si nové diely bez váhania želali, určite by v ňom nemohli chýbať tituly ako Crash Bandicoot alebo Spyro. O ich prípadnom pokračovaní sa špekuluje pravidelne, takmer každý rok, no buď ide o nepravdivé informácie alebo bol projekt nakoniec zrušený. Najbližšie k vydaniu bol nový diel Crash Team Racing a to v roku 2010. Ako sa však zdá, toto nebol jediný pokus o prebudenie tejto značky a tentokrát sa nezabudlo ani na Spyra.
Na internet sa dostalo niekoľko konceptov z údajne pripravovaných pokračovaní, respektíve reštartov týchto dvoch obľúbených značiek. Obrázky zverejnil na svojom DeviantArt profile Ryan Harrison a priniesol aj niekoľko bližších detailov. Harrison sa vytváraním takýchto náčrtov, konceptov alebo digitálnych 3D modelov živí, no či sú obrázky pravé overiť možné nie je. Každopádne názor si môže spraviť každý sám. Podľa slov Ryana Harrisona, hlbšie do podrobností o oboch hrách ísť nemôže, kedže je stále viazaný zmluvou o mlčanlivosťou (NDA). Zverejnenie týchto obrázkov mu bolo umožnené po vzájomnej dohode, iba ako prezentácia jeho práce.
Z informácií, ktoré vypustil do sveta, boli obe hry vo fáze produkcie v apríli 2012 a o rok neskôr, presnejšie v máji 2013 boli zrušené. Projekt so Spyrom však bol oproti Crashovi podstatne starší. Pri otázke, prečo boli hry zrušené odpovedal, že ich o presných dôvodoch tohto rozhodnutia neinformovali. Vývoj Crash Bandicoota sa nedostal za fázu pre-bety a ako ďaleko sa dostali s vývojom Spyra žiaľ známe nie je, no priblížil tak trochu aspoň samotný gameplay. V hre mala byť zachovaná pôvodná myšlienka portálov alebo cestovanie víchricou cez oblohu. Pre každý svet tiež chceli vytvoriť jednotnú mapu, čím hru chceli spraviť otvorenejšou.
Otázkou tiež zostáva, pre koho vôbec pracoval. V komentároch pod jedným z konceptov uviedol, že pracoval pre "nezávislú firmu", ktorá mala Crasha vydať pre niekoľko platforiem. Oficiálne vlastní práva ku obom hrám stále Activision. Začiatkom roku 2013 sa na internete tiež objavila fotografia zo štúdia Vicarious Visions, na ktorej bol v pozadí vidieť plagát Crasha. Či Harrison pracoval práve na tomto projekte môžeme len hádať, no časovo by to sedelo, kedže vývoj bol podľa Harrisona zrušený o päť mesiacov neskôr.
Obrázky
1. až 17. - Crash Bandicoot
18. a 19. - Spyro
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 41
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >