Michael Condrey v rozhovore o Call of Duty: Advanced Warfare |
Pri písaní príbehu si autori išli po rady až do Pentagonu
Nové Call of Duty máme prakticky za rohom, takže určite nezaškodí zopár nových informácií, ktoré nám priblížia, čo vlastne môžeme od hry čakať. No a práve o takéto informácie a zaujímavosti zo zákulisia vývoja Call of Duty: Advanced Warfare sa rozpovedal CEO štúdia Sledgehammer Games, Michael Condrey, v rozhovore so serverom 3 News.
V prvom rade prišli otázky na herca Kevina Spaceyho, ktorý si v novom Call of Duty zahrá hlavnú postavu Jonathana Ironsa, majiteľa súkromnej vojenskej spoločnosti Atlas Corporation:
"Mal som tú česť sa s ním už párkrát stretnúť a pracovať s ním. Môžem vám povedať, že je múdry, zábavný, šarmantný, charizmatický a všetky tieto veci. Je úžasné, ako sa herec tohto kalibru zaujíma o hru a následne ho sledovať, ako prináša svoje výkony k životu. Keď sa dostane na pódium a stane sa Jonathanom Ironsom, prinesie si tých 20 rokov skúseností ako niečo čo si pamätáte z 90. rokov. A je to skutočne pôsobivé"
O tom, že tento krok je z veľkej časti ťah, ako dostať hru k širšiemu a teda viac mainstream publiku nie je pochýb. Spacey momentálne hviezdi v seriály House of Cards a tak možno si jeho rolu v Call of Duty môže niekto spájať práve s úspechom v tomto seriály. No nie je to tak. Na Call of Duty začali pracovať tri roky dozadu a v súčasnosti, kedy hru idú vydať, začína tretia sezóna tohto seriálu. Michael Condrey ďalej dodáva, že množstvo ľudí, ktorí sa nezaujímajú o hry budú nútení sa pozrieť na Call of Duty a povedať si, že ide o veľký mainstream. Nikdy sme nepracovali s hercom takéhoto kalibru.
Príbeh hry sa točí okolo súkromnej armády v modernom svete, čo je v súčasnosti celkom reálny svetový problém. No ak prichádza debata na túto tému, nie je lepšie miesto na odpovede ako Pentagon. Autori sa tak vydali na cestu až do Pentagonu, kde dostali množstvo dobrých rád. Hlavné otázky sa pochopiteľne točili o tom, na aké hrozby sa ako armáda pripravujú. Samozrejme sa neriešili hypotézy o Číne alebo o studenej vojne s Ruskom, ale o tom, čo sa stane, keď sa dostane súkromná vojenská spoločnosť k najnovším technológiám, tréningu a podobne. Chceli sme zistiť, čo sa stane, ak Jonathan Irons, najúspešnejší muž sveta, ktorý ovláda súkromnú armádu, prejde zo zisku k politike s úmyslom zmeniť svet.
Ide o prvú Call of Duty hru od štúdia Sledgehammer Games, ako hlavného vývojára. Ako sa teda bude líšiť oproti hrám od Treyarch alebo Infinity Ward? Sledgehammer sa zameriava na rozprávanie príbehu a príbeh samotný:
"Mať tri roky na vývoj hry nám umožnil podstupovať niekoľko rizík a vyskúša tak veci, ktoré sú možno viac ambiciózne než na čo mali ostatné štúdia čas v minulosti. Takže sme zvedaví na to, ako budú fanúšikovia reagovať na príbeh. Myslím si, že sme priniesli s Kevinom Spaceym niečo špeciálne. A taktiež sme spravili zopár podstatných zmien do multiplayeru"
V prvom rade sa snažili potlačiť quick-scoping, takže v skratke bude trvať rovnaký čas stať sa skvelým sniperom, ako hociktorou inou postavou v iných triedach. Taktiež pridali loot systém, čo je v Call of Duty sérii novinka. Navyše budete môcť po prvýkrát skutočne reprezentovať vašu postavu v súbojoch v lobby: "Priniesť do multiplayeru inovácie v masívnom množstve, potešiť nimi fanúšikov a zároveň ponechať to, čo robí Call of Duty skvelým bola skutočne výzva". Všetky prvky, ktoré poznáme z predošlých Call of Duty hier by tak mali byť zachované, no pribudnú novinky, ktoré by ho mali trochu oživiť.
V roku, v ktorom vyšli FPS hry ako Wolfenstein, Titanfall alebo Destiny, musí nové Call of Duty jednoznačne niečim zaujať. Michael Condrey sa však toho nebojí a tvrdí, že masívnosť tejto značky, novinky ktoré dokázali zakomponovať a nakoniec pomoc od Activisionu robí to, že ide o najambicióznejšiu hru, akú kedy spravili. Odvolávajú sa na prvotriednu kampaň s multiplayerom, ktorý je široký a obsahuje všetky tie inovácie: "No a k tomu všetkému tu máme aj co-op. Iba málo hier dokáže toto ponúknuť".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 63
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Activision / Sledgehammer games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|