Minecraft 2 podľa Spencera nemusí dávať zmysel |
Keď sa indie štúdio Mojang a s ním aj značka Minecraft dostala do rúk Microsoftu, mnoho ľudí sa začalo obávať budúcnosti. Phil Spencer o nej teraz niečo málo prezradil
Vždy, keď sa veľký distribútor dostane k známej indie značke, u jej fanúšikov to vyvolá nemalé obavy. Podobne to bolo aj v prípade kúpy śvédskeho Mojangu Microsoftom, čím sa spoločnosť dostala aj ku značke Minecraft. Ako však situáciu priblížil Phin Spencer, nebudú sa nikam ponáhľať, aby z hry vyťažili čo najviac v čo najkratšej dobe. On sám Microsoft považuje za "pastierov tejto IP".
Nebudú sa tak ponáhľať do zbesilého licencovania značky pre televíziu alebo filmy (aj keď licenciu na film získali Warner Bros. ešte dávno pred predajom firmy Microsoftu). Pociťuje, že podobné právo si najskôr musia zaslúžiť tým, že splnia požiadavky obrovskej komunity, ktorý si okolo seba hra vybudovala. Nechcú z hry robiť niečo, čím nie je. Na druhú stranu Spencer cíti, že má ešte priestor pre ďalší rast.
V podobnom duchu sa Spencer vyjadril aj o prípadnom priamom pokračovaní hry. Opäť sa oprel o to, že najskôr chcú poslúžiť komunite pred tým, než prinesú niečo iné. Nemyslí si, že veci, ktoré plánujú priniesť, zmapujú 100% potrieb komunity, no podľa neho ani nie je možné, aby niečo vyhovelo úplne všetkým. Zároveň si nie je celkom istý, či by teraz pokračovanie vôbec dávalo zmysel.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >