Minecraft 2 podľa Spencera nemusí dávať zmysel |
Keď sa indie štúdio Mojang a s ním aj značka Minecraft dostala do rúk Microsoftu, mnoho ľudí sa začalo obávať budúcnosti. Phil Spencer o nej teraz niečo málo prezradil
Vždy, keď sa veľký distribútor dostane k známej indie značke, u jej fanúšikov to vyvolá nemalé obavy. Podobne to bolo aj v prípade kúpy śvédskeho Mojangu Microsoftom, čím sa spoločnosť dostala aj ku značke Minecraft. Ako však situáciu priblížil Phin Spencer, nebudú sa nikam ponáhľať, aby z hry vyťažili čo najviac v čo najkratšej dobe. On sám Microsoft považuje za "pastierov tejto IP".
Nebudú sa tak ponáhľať do zbesilého licencovania značky pre televíziu alebo filmy (aj keď licenciu na film získali Warner Bros. ešte dávno pred predajom firmy Microsoftu). Pociťuje, že podobné právo si najskôr musia zaslúžiť tým, že splnia požiadavky obrovskej komunity, ktorý si okolo seba hra vybudovala. Nechcú z hry robiť niečo, čím nie je. Na druhú stranu Spencer cíti, že má ešte priestor pre ďalší rast.
V podobnom duchu sa Spencer vyjadril aj o prípadnom priamom pokračovaní hry. Opäť sa oprel o to, že najskôr chcú poslúžiť komunite pred tým, než prinesú niečo iné. Nemyslí si, že veci, ktoré plánujú priniesť, zmapujú 100% potrieb komunity, no podľa neho ani nie je možné, aby niečo vyhovelo úplne všetkým. Zároveň si nie je celkom istý, či by teraz pokračovanie vôbec dávalo zmysel.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >