Minecraft 2 podľa Spencera nemusí dávať zmysel |
Keď sa indie štúdio Mojang a s ním aj značka Minecraft dostala do rúk Microsoftu, mnoho ľudí sa začalo obávať budúcnosti. Phil Spencer o nej teraz niečo málo prezradil
Vždy, keď sa veľký distribútor dostane k známej indie značke, u jej fanúšikov to vyvolá nemalé obavy. Podobne to bolo aj v prípade kúpy śvédskeho Mojangu Microsoftom, čím sa spoločnosť dostala aj ku značke Minecraft. Ako však situáciu priblížil Phin Spencer, nebudú sa nikam ponáhľať, aby z hry vyťažili čo najviac v čo najkratšej dobe. On sám Microsoft považuje za "pastierov tejto IP".
Nebudú sa tak ponáhľať do zbesilého licencovania značky pre televíziu alebo filmy (aj keď licenciu na film získali Warner Bros. ešte dávno pred predajom firmy Microsoftu). Pociťuje, že podobné právo si najskôr musia zaslúžiť tým, že splnia požiadavky obrovskej komunity, ktorý si okolo seba hra vybudovala. Nechcú z hry robiť niečo, čím nie je. Na druhú stranu Spencer cíti, že má ešte priestor pre ďalší rast.
V podobnom duchu sa Spencer vyjadril aj o prípadnom priamom pokračovaní hry. Opäť sa oprel o to, že najskôr chcú poslúžiť komunite pred tým, než prinesú niečo iné. Nemyslí si, že veci, ktoré plánujú priniesť, zmapujú 100% potrieb komunity, no podľa neho ani nie je možné, aby niečo vyhovelo úplne všetkým. Zároveň si nie je celkom istý, či by teraz pokračovanie vôbec dávalo zmysel.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 156
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 30
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- Free to play survival hra na Steame inštalovala hráčom v PC malware 11 zobraziť viac článkov >