Dátum vydania PS Plus edície DriveClubu stále nie je určený, Yoshida sa ospravedlňuje |
Aktuálnu situáciu v riešení problémov so servermi DriveClubu nám najnovšie približuje prezident PlayStation štúdií, Shuhei Yoshida.
Taký launch, aký zažili autori zo štúdia Evolution Studio, je čiernou morou všetkých herných vývojárov. Silná vlna marketingu, ktorá sa hrnula na hráčov takmer z každej strany, prudko narazila niekde v polovici cesty na obrovský balvan problémov. To, čo malo byť na začiatku veľkým lákadlom PlayStation 4, sa v jeden okamih premenilo na veľké sklamanie. Ako je už z názvu hry jasné, DriveClub si zakladal na sociálnych aspektoch. Autori hru po celý čas prezentovali ako sociálnu hru, ktorá hráčom umožní neustále zlepšovanie svojich rekordov aj v kampani pre jedného hráča.
Požiadavky na servery Evolution Studio však v deň vydania niekoľkonásobne prekročili ich kapacity, čo po bližšom skúmaní odhalilo skutočne veľké problémy. Dodať ďalšie servery by totiž nebolo až tak komplikované, no celý problém, ktorý neprimerane zaťažoval servery bol, v softvéri. Síce už počas minulého týždňa sa dalo bez väčších problémov zajazdiť v online, no záležalo hlavne na tom, v akom čase ste sa na servery pripájali. Dnes, teda už viac ako tri týždne od vydania sú servery opäť o niečo stabilnejšie, kde napríklad štatistiky či face-off výzvy fungujú prakticky bez problémov.
Funkcionalita ale stále nie je stopercentná, na čo taktiež dopláca PlayStation Plus edícia hry. Doteraz sme boli zvyknutí na pravidelné aktualizácie o stave od vývojárov, no tá dnešná pochádza priamo od prezidenta PlayStation štúdií, Shuhei Yoshidu.
Zdravím všetkých
Chcel by som vás oboznámiť s najnovšími informáciami o DRIVECLUBE. Bohužiaľ, cesta k vydaniu hry bola trochu tŕnistá a skutočne nás mrzí, že veľa z vás si nemohlo hru užiť so všetkým, o čom sme dúfali, že DRIVECLUB prinesie.
Počúvali sme vašu odozvu, pričom sme si uvedomili, že vaša trpezlivosť a pochopenie sa pomaly vyčerpáva. Evo pracuje 24 hodín denne a taktiež sme najali ďalších ľudí, aby sa zostávajúce problémy vyriešili čo najskôr. Nanešťastie, čas potrebný na to, aby sme mohli vypustiť plne funkčný zážitok je väčší, ako sme predpokladali a preto nemáme k dispozícii žiadny presný dátum, kedy by sa mohli tieto problémy vyriešiť. Aj naďalej vás ale budeme informovať o našich pokrokoch a všetky nové informácie môžete nájsť na facebookovej stránke DRIVECLUB.
Taktiež sme si vedomí, že sme sklamali veľa z vás, ktorí čakali na sľubovanú PS Plus edíciu. Naša priorita je dodať čo najlepší možný zážitok počas hrania DRIVECLUB. S veľkým prísunom nových hráčov a ďalším náporom na servery, ktoré môžeme s vydaním PS Plus edície očakávať, si nie sme istí, že by sme takýto zážitok mohli garantovať. Kým si teda nebudeme istí, že si každý bude môcť naplno užívať sociálne aspekty hry, budeme musieť PS Plus edíciu odkladať na neurčito.
Menom celého WWS (World Wide Studios) sme neskutočne vďační za vašu trpezlivosť a ďakujeme vám za pretrvávajúcu podporu a povzbudenia. Opäť sa úprimne ospravedlňujeme za zdržanie. Sme odhodlaní priniesť ten najlepší zážitok z pretekov na PS4 - len to trvá o niečo dlhšie, než sme dúfali.
Ďakujem,
Shu
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 314
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|