Nvidia ukázala MGS V: Ground Zeroes PC v 4K rozlíšení a predviedla svoje efekty |
Výrobca grafických kariet si dal záležať, aby hráčom vynahradil trištvrteročné meškanie.
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes vyšla vo verziách pre starú aj novú generáciu konzol už začiatkom tohto roka, no k PC hráčom sa dostáva až v týchto dňoch. Oplatilo sa čakať? Nvidia je presvedčená, že áno. PC verzia totiž má na vysokých nastaveniach efekty, ktoré sú “mimo možnosti súčasnej generácie konzol“. Umožňuje moderný engine Fox, na ktorom Kojima Productions pracovalo celé roky po vydaní MGS: 4 a mimo konzol dokáže vyťažiť aj PC. Ak ste hru už hrali viete, že je relatívne nenáročná.
Ground Zeroes PC pokojne rozbeháte rýchlosťou aj 60 snímkov za sekundu, pričom oproti konzolám ponúka viac zdrojov svetla, viac tieňov vo vysokom rozlíšení, detailnejšie modely, krajšie odrazy na lesklých povrchoch, krajšie účesy, podporu rozlíšenia až do 4K (3840x2160), podporu multi-GPU a samozrejme možnosť efekty zapínať, vypínať a prestavovať podľa preferencií hráča a možností jeho hardvéru.
Hráči so silnou zostavou ale bez 4K monitora naplno využijú funkciu Dynamic Super Resolution, ktorá umožní obraz renderovať vo vyššom rozlíšení, než dokáže monitor reálne zobraziť, vďaka čomu viditeľne stúpne kvalita obrazu, takže ani štipka výkonu nemusí zostať nevyužitá. Vykresľovanie v 4K pritom zaberie 3026 MB VRAM a HD rozlíšenie 2265 MB. Nvidia ponúkla aj interaktívne porovnanie vykresľovania vzdialených objektov v 720p a 4K. Prakticky na jej stránke môžete porovnať úplne všetky efekty od svetiel, cez tiene, modely, filtrovanie, SSAO, špeciálne efekty a veľa ďalšieho v kompletnom porovnaní.
Textúry síce zostávajú tie isté ktoré majú konzoly, ale vo vyššom rozlíšení a pri pokročilom filtrovaní, vylepšenej hĺbke ostrosti i post-process anti-aliasingu a ďalších vylepšeniach budú aj tak na nerozoznanie. Ak máte grafickú kartu Nvidia GeForce GTX zo série 600, 700 alebo 900, môžete sa pozrieť, aké nastavenia vám odporúča Nvidia. Údaje počítajú s rozlíšením 1920x1080 a 40 fps pri primerane výkonnom zvyšku PC zostavy.
Nvidia ešte pripája obrázky v 4K rozlíšení.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 51
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|