Moderi sa pustili do Metal Gear Solid V: Ground Zeroes |
PC verzia prilákala moderov, ktorí už odomkli framerate či zmenili hlavnú postavu hry.
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes sa k PC hráčom dostal s poriadnym oneskorením, ale aj tak si ho cez zimné sviatky vychutnávajú plnými dúškami a niektorí dokonca venujú svoj voľný čas hľadaniu spôsobov, ako ho ešte vylepšiť. Na internete už zverejnili návody ako rozšíriť zorné pole, odstrániť uzamknutý framerate i zablokovať funkciu Depth of Field.
Pre odstránenie locku na 30 alebo 60 fps stačí odstrániť vyznačený riadok v MGSV_GZ_Local_Config_GL_EN1. Potom zmeňte nastavenie tohto súboru na "iba na čítanie".
Pre rozšírenie zorného poľa:
1. Z tejto adresy stiahnite priečinok EZ tools
2. Rozbaľte súbor zip a skopírujte "repack" a "unpack" do priečinka MGSV:GZ
3. Uistite sa, že MGSV QAR a FPK sú rozbalené v priečinku MGSV:GZ
4. Dvojklikom spustite novovytvorený unpack.bat, objaví sa priečinok s názvom Data_02.
5. Nájdite "/camera fixes/FOV FIX FILES"
6. Zvoľte vyhovujúcu šírku zorného poľa
7. Súbor skopírujte do ”Metal Gear Solid Ground Zeroes\data_02\Assets\tpp\pack\player\parts”, kde nahradí rovnako pomenovaný súbor
8. Znova zbaľte Data_02
Pre vypnutie Depth of Field, ktoré sa automaticky zapína pri extra vysokom nastavení grafiky:
Najprv zopakujte body 1 až 4 pre rozbalenie priečinka Data_02
1. Choďte do “/camera fixes/DOF fix files”
2. Skopírujte “gr_init_dx11″ do “Metal Gear Solid Ground Zeroes\data_02\Fox\Scripts\Gr”
3. Znova zbaľte Data_02
Včera sa navyše objavilo video, v ktorom sa hlavným hrdinom Metal Gear Solid V: Ground Zeroes stal jeho tvorca Hideo Kojima a dnes ho dopĺňa aj návod ako na to.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 318
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|