Automation - The Car Company Tycoon Game poteší automaniakov |
Zabudnite na povrchné hranie sa na automechanika, Automation zaujíma výber piestov, kompresný pomer i typ predného zavesenia kolies.
Automation – The Car Company Tycoon Game nás má vo finále posadiť do kresla zakladateľa, majiteľa a generálneho riaditeľa vlastnej, v začiatkoch skromnej automobilky. Naša spoločnosť bude začínať v 40-tych rokoch minulého storočia a postupne ju budeme posúvať do pozície výrobcu luxusných superšportov alebo sa rozrastieme na spoločnosť chrliacu masy lacných ľudových vozidiel za najnižšie ceny. To je však ešte hudba budúcnosti, pretože projekt je ešte iba v early access fáze a manažérske prvky a biznis zatiaľ ešte neobsahuje. Zaujal však hĺbkou dizajnérskej stránky.
Autori vydali prvé demo už v apríli 2012 a odvtedy vyvinuli neuveriteľne prepracovaný nástroj pre virtuálny dizajn karosérií, motorov i celých vozov. Teda, to sa môže väčšina z nás aspoň domnievať, pretože na rozdiel od takého Car Mechanic Simulátor, obsahuje kopec vecí, ktorým bežný smrteľník vôbec nerozumie. Predpokladajme teda, že autori dali všetkým tým posuvníkom, okienkam a rebríčkom správne funkcie. Našťastie, hra už obsahuje tutorial, ktorý nezasvätenému hráčovi ukáže správny smer.
Stavba vozu začína tou najjednoduchšou časťou, tvarovaním karosérie. Vo videu, ktoré stojí za to pozrieť celé až do konca, sú predvedené široké možnosti úpravy vzhľadu, aby si každý mohol vyrobiť auto podľa svojich predstáv. Rýchlo však začína prituhovať, keď si už v ďalšom kroku musíme vybrať typ podvozku, použitý materiál, umiestnenie motora a dokonca typ zavesenia kolies.
My laici sa totálne strácame pri výbere hriadeľov, piestov či kompresného pomeru a pôdu pod nohami opäť nachádzame až pri rozhodovaní medzi atmosférickým motorom a turbom a výbere odporúčaného paliva. Všetky voľby nakoniec určia 5 základných vlastností vozu – jazdné vlastnosti, športovosť, komfort, honosnosť a bezpečnosť. Vypočítava sa ale aj hmotnosť, maximálna rýchlosť či priemerná spotreba na 100 kilometrov. Ak to bude naozaj všetko fungovať a spojí sa s manažérskou časťou, klobúk dole.
Hra je dieťaťom trojčlenného štúdia Camshaft Software, ktoré chce ešte rok až dva pracovať na biznis stránke hry, ako aj vývoji, vybavovaní továrne a marketingu. Vyrábať by sa malo pre približne 40 cieľových skupín. V Steam Early Access sú zatiaľ dostupné scenáre a sandbox režim a ešte pred vydaním by mala byť pripravená kampaň pre jedného hráča aj multiplayer pre max. 8 hráčov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Camshaft Software Štýl: Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|