ASSASSIN'S CREED |
ASSASSIN'S CREED |
Ak by vývojári vyrábali pre každú výstavu zakaždým nové vyladenejšie a lepšie demá, hra, na ktorej pracujú, by sa snáď nikdy nedostala na pulty obchodov, preto sa na GC v Lipsku objavilo E3 demo z očakávanej akcie od tvorcov výbornej pieskovej trilógie. Assassin's Creed sa prezentoval bez fešnej Jade Raymond a tak zostalo viac času na koncentrovanie pozornosti na obrazovku, kde bežalo demo. Toľko omieľaný fungujúci dav, toľko omieľaný vysoký počet animácií na hlavného hrdinu ešte nefunguje tak, ako si to autori a samozrejme hráči predstavujú.
Postrkovanie a predieranie sa davom nie je prirodzené, dochádza ku kolízii polygónov, animácie nenadväzujú plynulo na seba, postava má tendenciu položiť ruku na meter vzdialené rameno chodca, inokedy dochádza k oneskoreným reakciám a žena s krčahom sama padá na zem a to ste len okolo nej prešli. Problémy s animáciami boli vidieť skoro pri každej činnosti (okrem súbojov). Ak zažmúrime oko nad týmito "drobnosťami", môžeme povedať, že hra splní do bodky všetko, čo nasľubovala.
Po vstupe do skladiska prebehne krátka výmena názorov s rozkazom zabiť Altaira. Osudová chyba. Zabijak sa nebezpečne rýchlo pohybuje a jeho bojovému štýlu sa nevyrovná ani šesť bojovníkov. Súbojový systém v Assassin's Creed je založený hlavne na counter attackoch, blokoch a okamžitých výpadoch. Presné načasovanie, sledovanie pohybov protivníkov je kľúčom k úspechu. Malá rozcvička s odzbrojovaním, hádzaním nepriateľov o stenu (súboj netrval ani dve minúty) vrcholí naháňačkou po strechách, kedy prenasledujete svoju obeť za bieleho dňa v uliciach plných ľudí.
Po vražde nasleduje útek. Dav ľudí šalie, krik privoláva ďalších a ďalších rytierov a vzduch zrazu oťažie. Záverečná fáza misie pripomína stealth akcie a hľadanie bezpečného úkrytu, kým všetko neutíchne. Môžete sa schovať vo zvonici, za plachty, počkať, pokým stráže nezájdu za roh a potom bezpečne pokračovať do úkrytu, ktorý v našom prípade predstavovala kopa sena pri krčme, kde prijímate nové a nové misie. Mestá sú od vašej prvej návštevy otvorené, môžete kamkoľvek ísť a vyšplhať po ktorejkoľvek stene až na najvyššiu budovu a odtiaľ sledovať dianie pod vami.
PS3
PC Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|