PROJECT IGI |
PROJECT IGI |
Vaše meno je David Jones, ste ex SAS vojak špecializovaný na Ruské a Európske taktiky, momentálne ste na voľnej nohe a akurát ste na stope nukleárnej hlavice. Nachádzate sa niekde v európe a a niektorí ľudia sa vás fakt musia začať báť.
Project I Am Going in, je 3D taktická akcia na štýl Delta Force alebo najnovšie aj Hitman (leveli v džungli). Čiže čakajte rozsiahle kopcovité mapy kde niekde v strede nájdete základňu v ktorú budete musieť vystrielať... A aby som nezabudol strielanie nebude ľahké, nemáte veľa nábojov a väčšinou ani sniperku, že by ste si tábor vystrielali skor ako sa do neho nanominujete. Zabudnite na systém Delta Force, kde zalahnete na kopec a ostrelujete pokial sa dá. Tu musíte taktizovať približovať sa k nepriateľom a postupne ich likvidovať, lebo kamery sú svine a zadetekujú všetko a ak nie oni, máme tu hliadky na vežiach ktoré, hneď vyvolajú poplach...
|
|
|
Čo sa týka inteligencie nepriateľov, no nie je to nič moc, možno ešte vyššia inteligencia bola v Delta Force. Tu na vás síce nepriateľia z dialky strielajú, prípadne hádžu granáty, keď vás zbadajú... ale keď sú blízko normálne, ako keby im šiblo, jeden optimista išiel proti mne zo zbraňou, prešiel okolo a až po niejakých piatich metroch sa potom zbadal a otočil sa že začne strielať :) no aj by mohol, ale čo mu to pomohlo keď už bol mŕtvy. Najhorší sú asi odstrelovači na rôznych vežiach, ktorých z diaľky ťažko trafíte ak nemáte sniperku jediné čo vám ostáva skývať sa a utekať.
|
|
|
Ovládanie v hre je jednoduché, myšou ovládate mieritko a strielate, jednou zo zaujmavých kláves je ešte action key ktorým budete používať veci pri vás, napr. otvoríte dvere, vyleziete na rebrík, priložíte a inštalujete výbušninu, použijete počítač, alebo otvoríte bránu. Niektoré činnosti sú aj dlhšie trvajúce takže musíte rátať zo stratou času a vtedy je lepšie vyhladiť si okolie, aby na vás náhodou nejaká dobrá duša nezačala strielať. Čo sa týka strielania nieje dobré ho prehnáňať, lebo ak vám dôjdu náboje, ostane vám len nôž a niekedy môže byť problém bojovať z nožom proti kalašnikovovi.
Najlepšie atmosféru dopĺňajú super zvuky, ktoré ma dosť miatli keď som nepoznal o čo im ide, napr taký pukavý zvuk ktorý som počúval krátko predtým ako som vždy spadol a už nikty nevstal, to som pochopil že bude asi zvuk sniperky, ďalší zaujmavý zvuk bolo nejaké buchnutie a ťuknutie čo som raz počul za stenou, predtým ako cez ňu na mňa vybuchol granát. Hmm zaujmavé že vybuchol cez stenu a stenu nezbúralo... ďalší pekný efekt som si všimol pri strielaní cez drôtený plot, ktorý vtedy vydáva rezonujúci zvuk.
Ešte sa vrátim k designu máp, nepriateľské kempy sú navrhnuté veľmi pekne, zo začiatku sa tam stretávate z novými pekne prepracovnými vnútornými priestormi a aj vonkajšími prostrediami. No postupne už budete badať že všetko tu už bolo a objekty sa opakujú len sú inak preskupené, ináč to začína byť to isté... prostredia stále také isté kopce podobné a neobjavuje sa tam už v podstate nič nove... Čo sa týka reality Delta Force, je asi reálnejšie, ale IGI má zase pekný engine a množstvo inovácií, aj keď trochu mi vadilo že si v hre nemôžete ľahnúť a nenápadne sa plaziť, ale zase dá sa aj nenápadne vyhladzovať nepriateľov, samopal má tichú strelbu a ak vaše obete nestihnú vykríknuť, máte šancu že nevznikne poplach. Síce aj keby poplach bol akurát vyjde zo pár červených bareťákov, ale aj tých v pohode sundáte....