ČO VŠETKO LIU KANG POKAZIL V NOVOM UNIVERZE V MORTAL KOMBAT 1?

ČO VŠETKO LIU KANG POKAZIL V NOVOM UNIVERZE V MORTAL KOMBAT 1?

Uletený a krvavý ako vždy, ale s novým príbehom

Máloktorá séria dokáže byť 30 rokov na scéne a stále si udržiavať takú enormnú úroveň popularity. Mortal Kombat to ale dokázal a už čoskoro sa nám predvedie s novou časťou. Rovnako bláznivá, rovnako krvavá, ale v rebootovanom univerze, kde aj dobre známy príbeh dostane nové zvraty a odbočky. Hru sme si mohli vyskúšať a priniesli sme vám z nej dojmy. Taktiež sme ale mali možnosť v rámci interview vyspovedať Dereka Kirtzica, jedného z vedúcich dizajnérov Mortal Kombat 1. Ten nám povedal viac o novinkách, príbehu a aj o tom, prečo je podľa neho séria stále taká obľúbená.

Čo Mortal Kombat 1 vlastne znamená pre sériu a v konečnom dôsledku aj pre hráčov?

Znamená, že je to reboot, nový príbeh, ktorý rozprávame v novej časovej osi očami Liu Kanga ako nového boha Mortal Kombat. A obnovil mnohé veci, ktoré ste poznali predtým, napríklad niektoré postavy sa vracajú inak, menia sa. Ale v jadre sú stále rovnaké a stále majú tú istú podstatu, akú mali vždy predtým.

Vieme, že toto nie je Liu Kangov prvý pokus o vytvorenie a formovanie nového univerza. Uvidíme v hre aj nejaké ďalšie z jeho predchádzajúcich pokusov?

Nemyslím si, že sa toho v dohľadnej dobe dočkáme. Myslím, že sa ešte chvíľu budeme venovať tomuto svetu a uvidíme, čo všetko v ňom pokazil.

Pôvodne po hre Mortal Kombat 11 mnohí hráči vrátane mňa očakávali, že vaša ďalšia hra nebude ďalším Mortal Kombatom. Skôr sme čakali Injustice 3 alebo niečo iné. Prečo ste sa teda rozhodli vrátiť sa k Mortal Kombat hneď po 11?

Na tom istom hernom engine sme pracovali už veľmi dlho. Pre túto hru sme engine prestavali tak, aby prevzal komponenty Unreal Engine 5 a hra vyzerala naozaj nádherne a skvele. A mali sme pocit, že keď to urobíme s Mortal Kombat, bude to naša najlepšia cesta vpred. Ukážeme Mortal Kombat na tomto novom engine a ako najkrajšiu hru, akú sme kedy vytvorili, a tou rozhodne aj je. Hra skutočne vyzerá nádherne.

Čo všetko Liu Kang pokazil v novom univerze v Mortal Kombat 1?

Mali ste na to aj nejaké iné dôvody?

To bol hlavný dôvod. To, že sme vedeli, že vývojový cyklus bude trvať dlhšie kvôli enginu. A že sme mali pocit, že posunúť sa vpred, že naším najlepším krokom vpred bude ukázať Mortal Kombat v tomto novom časovom horizonte na tomto novom engine. A práve to bolo rozhodnutie, ktoré nás posunulo dopredu.

V hre ste už predstavili mnoho postáv, ktoré však boli rozdelené do frakcií. Čo teda tieto frakcie pre hru znamenajú a ako zapadajú do príbehu?

Tu a tam sme uviedli malé príbehové vsuvky, že ešte stále existuje turnaj a že existuje Earthrealm a Outworld. A potom máte Umgadi a máte Tarkatanov a stále máte veľa takýchto frakcií, ktoré stále existujú v rámci tejto časovej línie.

V podstate ide už o druhý reštart série. Čo teda môžeme očakávať z hľadiska príbehu a rozdielov oproti predchádzajúcemu reštartu?

Nuž, nechcem prezrádzať príliš veľa z príbehu, však? Pretože príbeh je vynikajúci. Ale poviem, že určite uvidíte niektoré postavy a koniec, ktorý ste nečakali.

Hra nám prinesie nový herný Kameo systém. Čo vás inšpirovalo k vytvoreniu tejto novej hernej mechaniky?

V každom Mortal Kombat chceme mať niečo nové, niečo iné. Mali sme variácie, mali sme hru, kde si môžete vytvoriť vlastnú výbavu s rôznymi pohybmi. A v tejto novej hre sme chceli, aby každá postava mala svoju vlastnú základnú sadu pohybov. Ale chceme ju meniť od zápasu k zápasu, takže čo urobíme? A tak sme prirodzene pristúpili k tomu, že preskúmame možnosť assist funkcie v hre. Nikdy predtým sme to neurobili a zároveň nám to umožňuje ponoriť sa ešte hlbšie do univerza Mortal Kombat tým, že do hry zapojíme niektoré staršie postavy, ktoré ste už dlho nevideli, a necháme ich debutovať ako Kameos v tejto novej časovej línii.

Čo všetko Liu Kang pokazil v novom univerze v Mortal Kombat 1?

Zvažovali ste počas dizajnovej fázy hry aj nejaké významné zmeny v hrateľnosti?

Významných zmien je veľmi veľa. Teraz máte vzdušný boj, ktorý môžete rozšíriť. Máte tam systém Kameo. Máte tam niečo, čo nazývame Up Block. Máte aj tradičné breakery, ktoré sú späť. Manažment ukazovateľov je iný, ako bol v predchádzajúcej hre. Takže sme urobili veľa rôznych zmien v hrateľnosti. Ale vo svojej podstate je Mortal Kombat stále Mortal Kombat, však? Keď hru vezmete do ruky, poviete si, áno, toto je ako Mortal Kombat. Ale teraz sú tu aj tieto nové systémy, s ktorými môžete pracovať, učiť sa ich a zapájať sa do nich.

Mali sme možnosť zahrať si nový režim Invasions a všimol som si, že niektoré z minulých minihier boli začlenené do tohto režimu. Aké ďalšie herné režimy teda dostaneme? Chystajú sa nejaké prekvapenia, ako bol napríklad v minulosti Motor Kombat?

Bol tu Motor Kombat, bol tu Chess Kombat, bol tu Test Your Sight. Takže to, čo práve ukazujeme, sú Test Your Might a Survival misie. Je tu pár ďalších drobností, ktoré sa tak trochu spúšťajú a objavujú počas prieskumnej cesty v rámci Ibvasions. Ale naším cieľom je, aby sme v každej sezóne začali predstavovať nové veci. Takže v priebehu jej trvania sa možno dočkáte ďalších a ďalších minihier. V žiadnom prípade nemôžem sľúbiť Motor Kombat, ale rozhodne uvidíte viac známych zábavných minihier z minulosti.

Mortal Kombat mal vždy silný zoznam postáv s veľmi zaujímavými charaktermi. Pri DLC sa však zameriavate na hosťujúce postavy z rôznych franšíz a teraz to budú komiksové postavy. Prečo ste sa rozhodli zamerať práve na tieto postavy?

Tak vo všeobecnosti, vybrali sme si to takmer ako nejaký žáner. Napríklad v MK11 ste mali Ramba, mali ste Terminátora. Takže ste tak trochu mali tie filmové akčné hviezdy. A tak sme sa pri balíčku DLC pre novú hru chceli naozaj oprieť o jednu tému, ktorá práve teraz naozaj pohlcuje svet. A to sú The Boys, Omni-Man a Peacemaker. Sú to poriadni ťažkotonážnici a ja sa na tieto postavy z DLC veľmi teším, pretože do tohto univerza skvele zapadajú. A myslím si, že ľudia budú absolútne nadšení z toho, čo s nimi urobíme. A, samozrejme, vraciame aj niektoré obľúbené postavy - Quan Chi, Ermac a Takeda. Takže sa rozhodne snažíme o to, aby sme mali tú rovnováhu vyhľadávaných MK postáv spolu s tým, čo sa nám zdá byť teraz naozaj cool.

Čo všetko Liu Kang pokazil v novom univerze v Mortal Kombat 1?

Mortal Kombat ako franšíza existuje už viac ako 30 rokov. Čo je podľa vás dôvodom toho, že je stále taká populárna?

Myslím si, že je stále taká populárna, pretože sa drží svojich koreňov, teda je zábavná, je bláznivá a dá sa hrať s priateľmi. A je vám to známe, však? V tomto bode je to takmer ako rodina, že? Je to ako, aha, Mortal Kombat, musím si kúpiť nový Mortal Kombat. A nikdy sa neberieme príliš vážne. Na to čo vám dávame, je pre hráčov vždy pripravené veľké množstvo obsahu, ktorý môžete konzumovať. A okrem toho je to robené len s láskou a vášňou.

Ďakujem za rozhovor.


napísal matus_ace 5.9.2023
Páči sa mi! (+3)
ČO VŠETKO LIU KANG POKAZIL V NOVOM UNIVERZE V MORTAL KOMBAT 1?


PC
PS5
Xbox Series X|S
Switch

Vývoj: Warner Bros. / Netherrealm
Štýl: Bojovka
Dátum vydania: 19. september 2023
+ SLEDOVAŤ HRU

Mám

Čakám

Prešiel

Hrávam

Zoznam
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Forza horizon 5 (8)
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli tato hra bu...
|Predam zaklad pc (cpu, mb, ram... (0)
po upgrade ponukam na predaj zaklad pc: intel i5 ...
|Black ops 6 (2)
Ako sa zbavím farebného rozlíšenia postáv v kampan...
|Nový pc - intel ultra 7 (28)
Dobry den, cely život som na počitačoch s Intel. V...
|Účet na steam (4)
Potrebujem poradiť, súrne! Predala som hru, ktorú...
|Svet, ukrajina, vojny ... (28218)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk