detail
|
(NE)KOMPLEXNOST HIER [vytvoril: Dreamer - 29.10.2021]
Zamyslam sa, preco je tak vela jednoucelovych a jednorazovych hier a skoro ziadne komplexne ako GTA. Existuju simulatory s jedinou cinnostou, napr. kosenie a ine nezmysly, co sa tyka aut, je hra Drift, Car mechanic a pod., uz cakam, kedy spravia simulator startovania auta, jednoducho jednorazove veci a ceny ako velke hry, navyse kazda hra ma ine ovladanie a system hry, stale sa treba ucit a prisposobovat sa. Cudujem sa, ze uz davno nie je viac velkych a komplexnych hier s otvorenym svetom a roznymi misiami, vedlajsimi cinnostami, ako GTA. Myslim, ze tu niekto namietal, ze na to nemaju peniaze, ale su aj velke firmy, ktore peniaze maju a dokazali by spravit take hry, viem si predstavit napr. Mafia Online, Lego Online, ci uz hry zamerane na strielanie, alebo na jazdenie, alebo aj aj. Nejaka vacsia firma by mohla spravit velky svet ako v GTA, velku mapu s mestom a vidiekom, lesom, pridat postavy, auta, lietadla, lode, nejake zakladne misie a nasledne by umoznili mensim firmam vytvarat na tejto platforme vlastne velke alebo male misie, platene aj neplatene, takto by tam bolo velke mnozstvo roznych misii, vozidiel, postav a kazdy by mal pristup k tomu, co si zaplati. Pre mensie firmy by to bolo vyhodne v tom, ze by im to spravilo reklamu a usetrili by na vytvarani celeho herneho sveta. Dalo by sa to prirovnat napr. k webovym prehliadacom a rozsireniam, addonom, kazdy si moze vytvorit funkciu, ktora mu chyba a nemusi robit cely vlastny prehliadac - a uzivatelia si stiahnu kazdy len to co potrebuje.
|