detail
|
XBOX BRASIL STORE [vytvoril: LGoLem6 - 14.9.2024]
Zdravím. Dlhodobo nakupujem hry z Brazílskeho store kvôli lepším cenám, no posledné týždne mi to prestáva fungovať. Môj zaužívaný spôsob bol, že som si kúpil gift card napr. v hodnote 100 R$, obdržal som kód, cez webový prehliadač na PC alebo v mobile som si na svojom Xbox účte uplatnil kód, čím som si nabil peňaženku a následne som si zakúpil hru a zaplatil ju kreditom. Pred pár týždňami som si išiel kúpiť hru, nabil som si peňaženku a keď som si chcel kúpiť hru, vybehlo mi chybové hlásenie INCORRECT REGION. Skúsil som teda VPN na mobile a aj PC nastaviť na Brazíliu, no neuspešne, stále rovnaké chybové hlásenie. Tak som ešte skúsil kúpiť hru priamo cez konzolu Xbox Series X a bez problémov som ju zakúpil. No dnes som si chcel znovu kúpiť hru, nabil som si peňaženku kreditom, skúsil cez webový prehliadač, stále nefunguje, no už mi to nefunguje ani cez konzolu. Podotýkam, že región, jazyk, dátum, čas a adresu mám nastavenú na Brazíliu. Skúsil som to aj na Xbox One X, rovnaké chybové hlásenie. Čítal som na Reddite, že postupne s tým začínajú mať problém hráči po celom svete, preto by ma zaujímalo, či aj tu sa niekto stretol s týmto problémom, hlavne ak nakupuje z regiónov ako Brazília, Argentína, Turecko a podobne. Prípadne či nemá niekto nejaké riešenie. Ďakujem za každú pomoc.
|