Bývalí vývojári BioShock pracujú na novej hororovej hre, zahráme si v nej za slepú ženu |
Po zatvorení Irrational Games sa niekoľko vývojárov spojilo a vytvorili nové indie štúdio, ktoré práve predstavilo svoju prvú hru
Štúdio, ktoré stálo za úspešnou sériou BioShock, postihlo začiatkom minulého roka veľké prepúšťanie. Jeden zo zakladateľov štúdia totiž oznámil, že štúdio ako-také sa prestane zameriavať na vývoj veľkých hier a prejdú na menšie projekty, určené primárne na digitálnu distribúciu. Vývojári, ktorí boli zasiahnutí týmto prepúšťaním, však tvorili veľmi dobrú partiu, takže lúčenie nebolo ani náhodou na ich zozname plánov. Rozhodli sa preto vytvoriť svoje vlastné indie štúdio, ktorému dali meno Deep End Games.
Svojho tvorivého ducha nenechali príliš dlho odpočívať a pustili sa do tvorby vlastnej hry, ktorú nám práve predstavili. Ide o hororovú hru s názvom Perception, v ktorej sa dostaneme do role slepej ženy. Tá sa musí s týmto handicapom dostať von zo sídla Echo Bluff, pričom po celý čas jej znepríjemňuje život neznáma sila, ktorú pomenovala jednoducho "Presence". Aj keď pôvod tejto sily nie je známy, ide o poriadneho schizofrenika - raz vystupuje s hlasom ženy, inokedy zase s hlasom muža. Ak by ste však mali pochybnosti, ako vôbec môžete hrať hru za slepého človeka, tu je odpoveď - pomocou zvukov. Napríklad pri chôdzi si pomáhate s vychádzkovou palicou, s ktorou ak buchnete, na chvíľu sa pred vami zjaví vizualizácia okolitého prostredia.
"Nemáte zbrane, ani žiadne magického schopnosti a všetky tie veci. Všetko čo môžete robiť, keď vás práve naháňa, je utekať. Niekde sa skryť, napríklad v skrini alebo pod posteľou, a modliť sa, že si vás nenájde. Celé napätie v tejto hre sa zakladá na tom, že vidíte iba pomocou zvukov. Takže si dvakrát rozmyslíte, kedy zhodíte tú vázu dole schodmi, aby ste zistili, čo sa tam dole deje, kedže hlukom môžete veľmi ľahko prilákať Presence" - povedal vedúci projektu, Bill Gardner, pre server GameSpot.
Aby sa však tento projekt vôbec dostal do reálnej podoby, musí si prejsť kampaňou na Kickstarteri. Autori v nej žiadajú $150 000, pričom vydanie je naplánované na rok 2016. V prípade úspechu je istá iba PC verzia hry, no vydanie na konzolách nie je úplne vylúčené.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 60
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep End Games Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|