Nové informácie o remakeu hry Master of Orion od šéfa projektu |
Wargaming nám začiatkom mesiaca odhalil ich pripravovaný remake ikonickej 4X stratégie Master of Orion, na čo teraz nadväzujú s ďalšími informáciami
Začiatkom deväťdesiatich rokov sa zrodila ikonická 4X sci-fi stratégia Master of Orion, ktorá počas nasledujúcich rokov začala rapídne naberať na sláve. Prešli tak už viac ako dve desaťročia od vydania prvej hry z tejto série a Master of Orion sa nám opäť pripomína. Štúdio Wargaming, oznámilo začiatkom mesiaca remake tejto klasiky do súčasnej podoby, no bez toho, aby stratila čo i len minimum zo svojich kvalít.
Server PC Gamer mal tú možnosť vyspovedať vedúceho projektu Chrisa Keelinga, ktorý poskytol o niečo bližší pohľad na vývoj hry a taktiež aj na to, čo od remakeu môžeme očakávať.
Hneď prvá otázka sa týkala toho, akým spôsobom pristupujú k vývoju niečoho takého, ako je Master of Orion.
Chceme osloviť tých najväčších fanúšikov Master of Orion, kedže sme sami súčasťou tejto skupiny. Takže sa skutočne zameriavame na to, aby išlo o hru, ktorú budú chcieť hrať. Zobrali sme príbeh, rasy a hrateľnosť z originálnej hry. Taktiež máme v tíme niekoľko vývojárov, ktorí pracovali na pôvodnej hre. Snažíme sa hru dostať do 21. storočia na základe skúseností s vývojom 4X hier od vydania Master of Orion, ktoré spájame s prvkami pôvodnej hry.
Keď rozmýšľate nad vydaním tejto hry pomocou Early Access, čo ste sa naučili pri pozorovaní ostatných hier, ktoré sú vydávané týmto spôsobom? Aký bude váš prístup k Early Access?
Momentálne to riešime. Ešte to nemáme uzatvorené, takže ani nemáme čo oznámiť. Jediné, čo teraz vieme je to, že chceme, aby hru hráči mohli vidieť ešte predtým, ako bude dokončená, no nepoznáme konkrétne detaily.
Hráči od Master of Orion čakajú naozaj veľa, kedže s pôvodnou hrou sa im spája množstvo dobrých spomienok. Akú voľnosť máte pri upravovaní jednotlivých vlastností hry, aby ste z nej spravili modernú 4X hru?
Osobne si viem spomenúť na niekoľko dlhých víkendov strávených pri Master of Orion, konkrétne Master of Orion 2. Čiže už len z môjho pohľadu sa musím uistiť, že hra bude vytvorená správne. No taktiež, ako som už spomínal, máme v tíme ľudí, konzultantov, ktorí pracovali na pôvodnej hre, takže sa ich občas pýtame, čo by spravili, keby mali k dispozícií viac zdrojov, modernú technológiu a vytvárali by ju stále s myšlienkou, že Master of Orion stál pri zrode 4X žánru. Takže sa pozeráme na pôvodnú hru, jej mechaniky a elementy, no taktiež pridávame nové prvky, o ktorých si myslia aj pôvodní vývojári, že sú pre 4X žáner veľmi prospešné.
Jedna z vecí, s ktorou mám pri ostatných 4X hrách problém je správanie AI frakcií. Vytváram si vzťah s frakciami, či sú dobré alebo zlé, snažím sa porozumieť ich správaniu a zrazu sa na mňa vyrútia. Máte nejaký plán, podľa ktorého tieto frakcie vytvárate, aby bola hrateľnosť viacej konzistentná?
Nevytvárame ich podľa nejakého vzorca, aby sa dalo ku každej z rás dostať veľmi jednoducho. Každá rasa má vlastnú osobnosť, preferuje buď diplomaciu, boj či výskum. Ku každej z nich by tak hráči mali pristupovať daným, špecifickým, spôsobom. Máme komplexnú AI, ktorá je unikátna pre každú z rás, nechceme nejaký jednoduchý kód, ktorý by mal na starosti všetky z nich.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 315
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Wargaming.Net Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|