KickStarter pomáha oživiť Aquanox |
Aquanox Deep Descent sa ponorí do pozmeneného podmorského sveta a rozpúta akčné boje s prímesou taktiky. Nemá chýbať kooperácia ani kompetitívny multiplayer.
Nordic Games vlastniaci značky skrachovaného JoWooD Entertainment sa spojil so štúdiom Digital Arrow a spoločne sa pustili do prípravy Aquanox Deep Descent. Nová hra nebude priamym pokračovaním série, pozmení hrateľnosť aj celý svet, ale aj tak sa k nám vracia podvodná strieľačka zasadená do ďalekej post-apokalyptickej budúcnosti.
Hra sa odohráva stovky rokov po tom, čo sa ľudstvo muselo stiahnuť z povrchu zeme a uchýliť sa do ťažobných staníc na dne oceánov. Pod hladinou však vznikli nové veľmoci, a tak svet postihujú ďalšie vojny motivované predovšetkým prístupom k stále cennejším surovinám. Hra bude opäť postavená na prestrelkách plne prispôsobených vodnému prostrediu, ktorému budú prispôsobené zbrane, fyzika, pohyb, dohľad a samozrejme aj vertikálnosť bojov. Hráči vyrazia do boja v rôznych podmorských plavidlách, ktoré si sami poskladajú z bohatej ponuky dielov a autori sľubujú možnosť bojovať niekoľkými rôznymi štýlmi.
Nové diely môžu zvýšiť silu zbraní, manévrovateľnosť, rýchlosť, ale aj maximálnu dosiahnuteľnú hĺbku a dohľad. Samotné boje pritom skombinujú akčnosť Aquanox série s taktickejšími bojmi jej predchodcu Archimedean Dynasty. Silné primárne zbrane sprostredkujú hrateľnosť akčných strieľačiek, sekundárne otvoria viaceré taktické možnosti.
Okrem možnosti prežiť príbeh osamote bude otvorená aj drop-in kooperácia až pre štyroch hráčov. Súčasťou príbehu Aquanox Deep Descent majú byť štyri postavy a všetci hráči v kooperácii teda budú môcť byť súčasťou príbehu. Hra dostane polo-otvorený svet s viacerými rozľahlými zónami, kde bude dostatok priestoru na obchodovanie, ťažbu, prehľadávanie vrakov i bojovanie o korisť. Okrem toho budú v ponuke aj klasické kompetitívne režimy Deathmatch, Team Deathmatch a Capture the Flag.
Projekt Aquanox Deep Descent počíta s úspechom KickStarter kampane, ktorej základným cieľom je vyzbierať 75 tisíc dolárov. Záujem o názor hráčov dávajú vývojári najavo ponukou ďalších cieľov, o ktorých podporovatelia sami hlasujú. Rozhodujú tak, či má mať prioritu podpora VR headsetov, vlastná skrýša, podpora modov alebo porty na konzoly PS4 a Xbox One. Hoci prototyp vznikol v Unreal Engine 3, hra nakoniec pobeží v Unreal Engine 4 a v pred-produkčnej fáze budú použité aj materiály z Deep Six, zrušenej hry THQ. KickStarter kampaň skončí 11. septembra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 373
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Digital Arrow Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|