Divinity: Original Sin 2 predstavené, zbiera peniaze cez Kickstarter

Pokračovanie Divinity: Original Sin už má spustenú Kickstarter kampaň a autori sľubujú veľa vylepšení vrátane multiplayeru.

pridal roberto 26.8.2015 o 18:14 pod hry
Divinity: Original Sin 2 predstavené, zbiera peniaze cez Kickstarter

HRY > NOVINKY >

Larian Studios dnes hráčom predstavilo Divinity: Original Sin 2 a rovno preň otvorilo KickStarter kampaň. Hra je nasledovníkom vlani vydaného Divinity: Original Sin, úspešnej hry, ktorá sa ešte dočká masívne vylepšenej edície a vyjde aj na konzolách. Larian hneď skraja priznal, že peniaze už má a hra je na najlepšej ceste a určite vznikne a hráči si ju budú môcť kúpiť. KickStarter dáva príležitosť vyzbierať peniaze na ešte väčšiu a komplexnejšiu hru a zistiť, čo hráči očakávajú.

Pri ukážke z hrania alfa-verzie si ako prvé všimneme prítomnosť štyroch charakterov a šéf štúdia, Swen Vincke, nás informuje o ich dôležitosti a hlboko prepracovanom, inovatívnom multiplayeri. Hráč začne vytvorením hlavnej postavy, pričom zvolí nie len jeho silné a slabé stránky, ale aj rasu a pôvod. K nemu pridá maximálne troch spoločníkov s vlastným pôvodom, ale aj motiváciou v príbehu. Ten dá túto štvoricu dohromady prostredníctvom spoločného úteku z väzenia, všetci štyria nedovolene zaobchádzali s mágiou, ich cesty sa však môžu rozísť.

Divinity: Original Sin 2 predstavené, zbiera peniaze cez Kickstarter

Už v Original Sin sa hrané charaktery niekedy nezhodli a konflikt sa vyriešil jednoduchou minihrou. V Original Sin 2 ale budú názorové aj iné rozdiely hrať oveľa väčšiu rolu. Príkladom je návšteva mesta, odkiaľ pochádza hlavný charakter. Ten sa dnu dostane bez problémov, keďže sa pozná so strážnikom. V iných hrách by to bol lístok pre celú skupinu, ale nie v Original Sin 2, pretože tu štyria dobrodruhovia nie sú priateľmi na život a na smrť, iba smerujú k rovnakému cieľu.

Najhoršie zo skupiny dopadol trpaslík, ktorý nebol vpustený vôbec a musel hľadať inú cestu dnu. Rôzne reakcie NPC na jednotlivé hrané postavy, vlastné záujmy, vlastné problémy a možnosť bojovať sám za seba, to všetko vedie až k vzájomným bojom medzi postavami, ak sa ich ciele zrazu stanú protichodnými. A na tom stavia multiplayer - kooperatívny aj kompetitívny a pritom obidva sledujúce silný príbeh.

Vincke nám dáva hneď tri príklady, ako sa môže hráč elegantne zbaviť člena partie, s ktorým sa práve nedokázal dohodnúť na kompromise. Ľudský zlodej ukradol pár vecí a lup skryl do inventára nič netušiacej elfky. Krátky rozhovor so strážnikom a elfka musela hľadať cestu z väzenia. Trpaslík zasa dostal liečivý elixír, ktorý nebol liečivým elixírom, ale jedom. Tretí príklad je najjednoduchší - zapojiť sa do prebiehajúceho boja, ale nie na strane spoločníka, ale na strane jeho nepriateľov. Smrť nebude konečná, ale člena družiny oslabí.

Crafting sľubuje rozmanité a pritom jednoduché možnosti založené na kombinovaní hoci aj úplne rozdielnych schopností či kúziel. Jedovatý nápoj pre trpaslíka vznikol rýchlou kombináciou slabého liečivého elixíru a jedu. Ďalší príklad? Kúzlo "silence" plus kúzlo "summon spider" rovná sa kúzlo "summon stealth spider". Kúzlo pôvodne spôsobujúce krvácajúcu ranu s kúzlom privolávajúcim dážď stvorí kúzlo krvavý dážď. Načo? Nanič, ak nemáte "upírsky" talent a cudzia krv vás neposilní.

Bojový systém by mal zostať zachovaný, ale s viacerými novinkami vrátane príkazov strč/potiahni (aby sa súper dostal na určitý typ povrchu, do mláky a pod.), cover systému pomáhajúcemu hlavne lukostrelcom a mágom a ďalšími mechanikami.

Divinity: Original Sin 2 predstavené, zbiera peniaze cez Kickstarter

To samozrejme neboli všetky novinky. Za zmienku ešte stojí možnosť rozprávať sa s duchmi mŕtvych, čo otvorí nové možnosti riešenia problémov, vzácne Source Skills ľahšie obnoviteľné, ak sa postava dá na temné chodníčky (ale ani to nezostane bez následkov) a mnoho nových talentov, schopností a kúziel. Hra opäť vychádza iba na PC, ale okrem myši s klávesnicou bude podporovať aj herné ovládače, ktorých použitím sa zmení užívateľské rozhranie a otvorí sa možnosť hrať split-screen multiplayer v rovnakom štýle, aký bol predstavený pre Enhanced Edition.

Základným cieľom kampane na KickStarteri je vyzbieranie pol milióna dolárov a nie je prekvapením, že už po pár hodinách je na konte Larianu 200 tisíc a odhalenie sekundárnych cieľov iste nie je ďaleko. Podporovatelia dostanú prístup aj do Steam Early Access verzie alebo dajú prednosť GOGu, vydanie na fyzických nosičoch sa neplánuje. Odhadovaný čas dokončenia - koniec roka 2016.

Divinity: Original Sin 2 predstavené, zbiera peniaze cez Kickstarter





Páči sa mi!

Zaradené pod: kickstarter






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29107)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk