V MMORPG Project Dogmat začnete ako človek, ale skončíte ako nadprirodzená potvora |
Upíri v jednom meste spolu vlkolakmi, duchmi, čarodejníkmi, démonmi a tak podobne...
Projektov na temnú alternatívu k pastelovo farebným MMORPG naplneným veselými trpaslíkmi, orkmi, elfmi a goblinmi už pár bolo, ale máloktorý bol dotiahnutý až do cieľa. Najväčším sklamaním bolo minuloročné zrušenie World of Darknes vznikajúceho pod White Wolf Publishing, majiteľmi značky Vampire: The Masquerade. Čo sa nepodarilo spoločnosti spadajúcej pod CCP (EVE: Online), to sa pokúsi napraviť nezávislé štúdio Prelude Games Factory.
MMORPG s pracovným názvom Project Dogmat bude zasadená do takmer rovnakého sveta, aký je ten náš. Teda okrem toho, že v noci prestávajú platiť akékoľvek zákony a ulicami miest sa potulujú indivíduá ako vystrihnuté z článku o Gothic Punku aj ešte oveľa nebezpečnejšie stvorenia. A keďže sa hráči vžijú prevažne práve do týchto monštier, uvidia iba jeho nočnú tvár. Na prečkanie/prespanie dňa poslúži úkryt, napríklad nenápadný bytík vo výškovej budove.
Prím hrajú upíri, ktorí budú prvou hrateľnou rasou rozdelenou na niekoľko frakcií s rôznymi vzájomnými vzťahmi a cieľmi. Narazia napríklad na frakciu Orthodox Theocracy, v podstate náboženskú organizáciu nemŕtvych, pravidelne obetujúcu smrteľníkov. Obchodná spoločnosť CRUOR Corp bude zrejme mať skôr praktickejší pohľad na neživot a výpočet upírých frakcií tým nekončí.
Každý charakter však bude začínať ako človek a nejaký čas môže trvať, kým sa z neho stane upír, alebo sa môže rozhodnúť zostať na strane ľudí. Neskôr do hry pribudne nepriateľská hrateľná rasa vlkolakov a Project Dogmat sa má ďalej rozšíriť o lovcov ala moderný Van Helsing, duchov, čarodejníkov i démonov. Hráči sa v týchto úlohách budú pohybovať čo najživším svetom naplneným NPC postavami s vlastnými cieľmi a prioritami.
Hráčov charakter dostane možnosť voľného pohybu po meste, kde narazí na PvE výzvy, pričom PvP nebude obmedzované. Moc a vplyv sa však majú dať získať aj inak než vraždením, pričom silový postup cez prekážky so sebou prinesie niekoľko problémov. Charaktery nebudú zbierať levely, postava sa bude vyvíjať iným spôsobom. Podrobnejšie info o použitom systéme by malo byť odhalené pripravovanou KickStarter kampaňou.
Prelude Games Factory siahlo po engine Unity 5, kvôli možnostiam optimalizácie a zjednodušeniu práce na náročnom projekte, akým stvorenie MMORPG nepochybne bude. Plánovaný je iba jeden server pre desaťtisíce hráčov, čo bude možné vďaka svetu rozdelenému na mestá, medzi ktorými sa síce bude dať cestovať, ale to sa hráč nevyhne načítacej obrazovke.
Činnosť nezávislého štúdia neunikla pozornému oku CCP, ktoré už stoplo zárodky niekoľkých nezávislých projektov videohier založených na svete World of Darknes a predovšetkým kultovej Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Kvôli tomu v hre nenájdeme rasy, charaktery ani terminológiu príliš pripomínajúcu značku vlastnenú CCP. Máme očakávať rating M, teda 17+. Bez krvi by to proste nešlo...
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Prelude Games Factory Štýl: MMO / RPG Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|