Edge of Eternity je stále krajšie |
Autori RPG s japonskými i západnými prvkami ukazujú, ako bude ich hra vyzerať v engine Unity 5.
HRY > NOVINKY >
160 tisíc dolárov vyzbieraných na KickStarteri pomohli nezávislému štúdiu Midgar poriadne nakopnúť vývoj Edge of Eternity, ktoré má byť kombináciou toho najlepšieho zo západných RPG a tradičných JRPG. Výsledkom má byť nelineárne dobrodružstvo v otvorenom svete a s vetvenými dialógmi, pokročilou úpravou charakterov, levelovaním zbraní a bojmi riešenými pomocou systému ATB (Active Time Battle). Vďaka vyzbieranej sume sa hra z PC dostane aj PS4 a Xbox One, našiel sa priestor zapracovať na craftovacom systéme a hra bude mať viacero hrateľných charakterov sprevádzaných soundtrackom od Yasunori Mitsudu. Štúdio v marci oznámilo, že Edge of Eternity prechádza na Unity 5 a vo finále by malo vyzerať približne takto:
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Midgar Studio Štýl: RPG
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|