Autori Edge of Eternity zapracujú Super Resolution upscaling na všetky konzoly, na Xbox Series XS očakávajú aj alternatívu k DLSS |
FSR sa vďaka jednoduchej implementácii dostane aj na konzoly.
Šéf Midgar Studio, tvorcov Edge of Eternity, RPG prefinancovanej cez Kickstarter, sa v interview rozrozprával o implementácii Super Resolution a DLSS.
Hovorí, že zapracovanie DLSS do Unity bolo dosť náročné, keďže si ho robili sami (teraz je už zapracované priamo v engine). A síce to bolo náročné, výsledok bol pôsobivý. Oproti tomu Super Resolution je jednoduché implementovať, keďže to nie je deep learning, aj keď tam ak chceli čo najlepší obraz, museli si do Unity preportovať Cauldron TAA od AMD. To lepšie zachová detaily pri Super Resolution.
Zároveň hovorí, že FSR zapracujú do všetkých konzol, aby vylepšili ich kvalitu obrazu. Dodal, že je to tam skutočne potrebné. Uvidíme, aké rozlíšenia tam dosiahnu a ako to bude vyzerať. Ešte v roku 2015 hovorili, že im Xbox One ide v 720p, aktuálne však neprezradili ako ide.
Pri Xbox Series XS hovorí, že konzola podporuje aj Direct ML, ktoré zatiaľ ešte nie je výrazne využívané, ale machine learning umožní jedinečné výkonnostné vylepšenia (ako DLSS), nové art štýly alebo rozvíjajúcu sa hrateľnosť. Vidí to ako výhodu konzoly, pri PS5 zase vyzdvihol gamepad.
Edge of Eternity minulý mesiac vyšlo na PC a má 60% hodnotenia na Steame. Na konzoly príde neskôr na jeseň s tým, že bude aj v Game Passe.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 320
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Midgar Studio Štýl: RPG
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|