Autori Edge of Eternity zapracujú Super Resolution upscaling na všetky konzoly, na Xbox Series XS očakávajú aj alternatívu k DLSS |
FSR sa vďaka jednoduchej implementácii dostane aj na konzoly.
Šéf Midgar Studio, tvorcov Edge of Eternity, RPG prefinancovanej cez Kickstarter, sa v interview rozrozprával o implementácii Super Resolution a DLSS.
Hovorí, že zapracovanie DLSS do Unity bolo dosť náročné, keďže si ho robili sami (teraz je už zapracované priamo v engine). A síce to bolo náročné, výsledok bol pôsobivý. Oproti tomu Super Resolution je jednoduché implementovať, keďže to nie je deep learning, aj keď tam ak chceli čo najlepší obraz, museli si do Unity preportovať Cauldron TAA od AMD. To lepšie zachová detaily pri Super Resolution.
Zároveň hovorí, že FSR zapracujú do všetkých konzol, aby vylepšili ich kvalitu obrazu. Dodal, že je to tam skutočne potrebné. Uvidíme, aké rozlíšenia tam dosiahnu a ako to bude vyzerať. Ešte v roku 2015 hovorili, že im Xbox One ide v 720p, aktuálne však neprezradili ako ide.
Pri Xbox Series XS hovorí, že konzola podporuje aj Direct ML, ktoré zatiaľ ešte nie je výrazne využívané, ale machine learning umožní jedinečné výkonnostné vylepšenia (ako DLSS), nové art štýly alebo rozvíjajúcu sa hrateľnosť. Vidí to ako výhodu konzoly, pri PS5 zase vyzdvihol gamepad.
Edge of Eternity minulý mesiac vyšlo na PC a má 60% hodnotenia na Steame. Na konzoly príde neskôr na jeseň s tým, že bude aj v Game Passe.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 83
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Nové zľavy v Alza dňoch 12
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 77
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Na fórach sa zbierajú prípady pokazených Ryzen 7 9800X3D procesorov 109
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 122
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110
- Aprílové hry 34
- Ubisoft založil novú dcérsku firmu, ktorá sa bude starať o Assassin’s Creed, Far C 57 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Midgar Studio Štýl: RPG
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|