NCsoft pripravuje vlastnú MOBA hru s hrdinami zo svojich hier |
Master X Master chápe, že sa musí odlíšiť, takže ponúkne viacero herných režimov, silnú PvE zložku s dungeonmi a akčný bojový/pohybový systém.
Že si už nedokážete všetky existujúce i práve vznikajúce MOBA hry ani udržať v pamäti, nie to ešte, aby ste si aspoň polovicu z nich chceli vyskúšať? Kórejský gigant NCsoft odkazuje, aby ste si pripravili miesto aj na jeho príspevok do tohto žánra. Spoločnosť u nás nie je až tak známa a hoci stojí za titulmi ako WildStar či Lineage 2, západný trh produkuje iba pätinu jej príjmov. Behom pár rokov však má podiel Európy a Severnej Ameriky stúpnuť na 40 % a súčasťou toho bude Master X Master. V čom sa bude líšiť od ľahko zabudnuteľných konkurentov?
Lákadlom má byť ponuka herných režimov. Na svoje by si mali prísť PvE nadšenci a dokonca i nadšenci diabloviek či Marvel Heroes. Minimálne jeden PvE režim od vás bude chcieť, aby ste zostavili vlastnú partiu a vybrali sa do dungeonov. Treba plniť misie, postupovať vpred po lineárnej ceste, kosiť hordy tupých nepriateľov, občas zložiť mini-bossa a v čo najlepšej forme sa postaviť hlavnému bossovi. K takejto úlohe patria akčné boje a Master X Master ich ponúka.
Namiesto klikania na miesta na mape alebo nepriateľov je pohyb hrdinov ovládaný pomocou klasického kríža WASD a k použitiu dvoch skillov (zo 4 ponúknutých ku každému hrdinovi) a jednej ultimátnej schopnosti tiež postačí ľavá ruka. Pravá pohybuje kurzorom okolo hrdinu, a tým rozhoduje, ktorým smerom bude strieľať/sekať/udierať. Hrdina tak môže napríklad ustupovať vľavo a pritom strieľať po protivníkoch vpravo. Či trafí, to záleží od šikovnosti hráča, hra neponúkne žiadne automatické zameriavanie.
Nejeden dungeon môže hráčovi pripadať povedome. Master X Master má prepojiť hernú ponuku NCSoftu trochu podobne, ako to u Blizzardu robí Heroes of the Storm. V kórejskom alfa-teste sa už dá hrať v prostredí Blade & Soul či Aion. A rovnako to bude s hrdinami, k niekoľkým novým sa pridajú bojovníci vytrhnutí z Guild Wars 2 či WildStar a NCSoft sa snaží dohodnúť aj hosťovanie postáv z cudzích hier.
Pozitívom môžu byť aj ďalšie dve navzájom súvisiace prekvapenia. Pred začatím zápasu či PvE misie si nevyberiete jedného hrdinu, ale rovno dvoch, medzi ktorými budete počas hrania prepínať. Hrdinovia majú oddelené zásobníky bodov života i energie i vlastné schopnosti a medzi prepnutiami by mala byť iba krátka čakacia doba. Vďaka tomu by malo byť možné prispôsobovať sa priebehu zápasu, aktuálnemu stavu na bojisku i potrebám svojho tímu. Namiesto rozdania kariet na začiatku zápasu majú hráči kombinovať, improvizovať a navzájom sa prekvapovať.
Tým, že každý hráč prinesie na bojisko dvoch hrdinov sa odstraňuje potreba tímu minimálne piatich ľudí. Dungeon s prehľadom zvládnu aj traja hráči a čím menší tím a vyššia zvolená náročnosť, tým väčšia bude konečná odmena.
Ani PvP sa nesústreďuje iba na trochu upravenú MOBA mapu s dvoma znepriatelenými tábormi v rohoch bojiska, ale ponúka aj päťminútový Team Death Match v aréne a Point Control s množstvom vežičiek k obsadeniu. Otvorený beta-test s anglickou lokalizáciou môžeme očakávať už v roku 2016.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 311
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: NCsoft / NCsoft Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|