Just Cause 3 používa DX12 funkcie |
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie.
HRY > NOVINKY >
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie. Spolupracovali na nich s Intelom a ten ich podrobnejšie predstaví na svojej GDC prezentácii. Podobne tak spravia aj ďalšie firmy, kde DX12 bude jednou z hlavných tém (popri VR).
Konkrétne autori v Just Cause 3 svoj engine optimalizovali aj na DX12 a použili funkcie ako "Ordered Independent Transparency", "G-buffer blending using Raster Ordered Views" a "light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization". Nakoniec preto tá hra vyzerá tak parádne.
Možno to však vysvetľuje aj to prečo niekomu hra ide veľmi dobre a niekto má problémy s jej výkonom.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 72
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square enix / Avalanche Studios Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|