Just Cause 3 používa DX12 funkcie |
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie.
HRY > NOVINKY >
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie. Spolupracovali na nich s Intelom a ten ich podrobnejšie predstaví na svojej GDC prezentácii. Podobne tak spravia aj ďalšie firmy, kde DX12 bude jednou z hlavných tém (popri VR).
Konkrétne autori v Just Cause 3 svoj engine optimalizovali aj na DX12 a použili funkcie ako "Ordered Independent Transparency", "G-buffer blending using Raster Ordered Views" a "light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization". Nakoniec preto tá hra vyzerá tak parádne.
Možno to však vysvetľuje aj to prečo niekomu hra ide veľmi dobre a niekto má problémy s jej výkonom.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 95
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 181
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 42
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 21 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square enix / Avalanche Studios Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|