Súboje v Serious Sam 4 budú masívnejšie, na scéne bude oveľa viac nepriateľov |
Autori navyše využívajú technológie ako motion capture či photogrammetriu
Serious Sam vždy ukazoval súboje s množstvom nepriateľov, ktoré vždy padli ako dobré odreagovanie. Autori nám však už do tretieho pokračovania plánujú priniesť ešte väčší počet nepriateľov, ktorí navyše budú pôsobiť realistickejšie, a to vďaka technológiám motion capture či photogrammetrii. Magazín Reboot spravil rozhovor s vývojármi hry, ktorí odhalili niekoľko detailov, ktoré ale stoja za spomenutie.
Okrem teda už spomínaných vylepšení po stránke enginu hry a nových technológií (vrátane podpory Vulkan API), pričom CTO štúdia Croteam, Alen Ladavac, dodal, že vďaka úspechu ich hry The Talos Principle sa do Serious Sam 4 dostane hneď niekoľko nových prvkov, ktoré sme zatiaľ nemali možnosť vidieť. Atmosféru sa pochopiteľne snažia umocniť s čo najväčším množstvom nepriateľov v jednom zábere, čím zároveň využívajú možnosť otvoreného prostredia. Zároveň je ale ich cieľom, aby štvrtý diel pôsobil omnoho realistickejšie ako predošlé časti.
Nakoniec stačí asi už len dodať, že Serious Sam 4 bude obsahovať rovnakú formu ochrany proti pirátom, aká bola aj v treťom diele.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 106
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 45
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 84
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 32
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- PS5 Pro už bola rozobraná 214 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Devolver Digital / Croteam Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|