Autor Firewatch hovorí k hráčom, ktorí chcú vrátiť peniaze na Steame |
Autor Firewatch opísal koľko úsilia ich stálo vytvorenie hry, ale chápe, že hra sa nemusí páčiť každému.
Autor Firewatch sa vyjadril so svojimi pocitmi k hráčovi, ktorý rozmýšľal, že si dá cez Steam Refund preplatiť peniaze za hru späť. Hru totiž prešiel za menej ako dve hodiny.
Konkrétne mu hovorí hovorí, že hru robilo 11 ľudí dva roky a išli do veľkého rizika. Mohli mať lepšie platenú prácu niekde inde, ale verili, že ich nápad má potenciál stať sa niečím veľkým. Hovorili si, že to najhoršie čo sa im môže stať je, že sa vrátia späť k rôznym iným zamestnaniam a budú si môcť povedať, že to skúsili.
Teraz po dvoch rokoch sú stále natlačení v malej kancelárii s jedným záchodom, 10 dolárovými stoličkami, ale stala sa z nich rodina. Jedine takto sa totiž robia indie hry, so vzájomnou podporou. Cítili sa zároveň slobodní, atď.. atď... Ale dodáva, že sú hrdí na to čo dokázali, a aj keby to nevyšlo a bol to komerčný prepadák, nikto im nezoberie to, že to spravili.
Je síce smutný, keď si ľudia myslia, že je nie je hra hodná toľkých peňazí, keďže cena bola férová. Nemá problém s tým, keď sa ľuďom hra nepáči, ale zasahuje ho keď si ľudia myslia, že nie je hodná času, ktorý s ňou strávili.
Nevadí mu ani keď si nechá peniaze preplatiť, ale možno by niekedy v budúcnosti keď bude mega akcia mohol hru kúpiť a niekomu darovať.
Môžeme k tomu povedať, že byť indie vývojárom je určite ťažké a Steam Refund by mohol byť nastavený pre indie hry inak, ale už s tým treba rátať. Ale treba povedať aj to, že pri ich hre to hráčov veľmi láka. Totiž, síce nie je zlá, je pekná, kvalitná, má dobrú hrateľnosť, rozsiahle prostredie, kde by sa síce uživilo aj viac úloh, ale má v sebe aj veľmi veľké sklamanie a to presne na koniec. Po ňom si veľa hráčov povie - Za toto som zaplatil? Čo to vlastne celé bolo? Nebolo niekde varovanie? (nebolo lebo aj do recenzii sa to ťažko píše bez prezradenia príbehu) A už sa môže naskýtať otázka - Dá sa to ešte vrátiť?
Na druhej strane, nemajú sa čoho báť, ak to vráti tak len malé percento ľudí. Na Steame majú slušné stúpajúce predaje a dosiahli už 180 tisíc predaných kusov, čo je už výrazne viac ako predražený 40 dolárový Witness, ktorý má niektoré dni aj znižujúci sa počet celkovo predaných kusov a spolu je len na 80 tisícoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Panic Inc. / Campo Santo / Campo Santo Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|