Deus Ex: Mankind Divided používa engine z Hitmana, bude mať veľké levely |
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana. K nemu autori pridali Umbra, PhysX, Apex, Bing, Scaleform, FMOD, NavPower middleware, plus samozrejme Tress FX, konkrétne vlastnú upravenú verziu, zrejme rovnakú ako v Rise of the Tomb Raider. Rovnako ako Hitman a Rise of the Tomb Raider bude mať hra zapracované DX12.
Deus Ex bude mať temporal antialiasing, ktorý sami upravili a vylepšili, rovnako temporal bude použité pre ambien occlusion, kde bude počítané z polovičného rozlíšenia a bude zvýšené rozlíšenie z niekoľkých frejmov.
Zo zaujímavostí spomenuli, že hra ponúkne ako vonkajšie, tak aj vnútorné mestské lokality s tým, že mapy budú tentoraz veľké. Nie až tak ako v hrách s otvoreným svetom, ale napríklad najväčší level bude mať kilometer štvorcový s 300 miliónmi polygónov. V leveloch bude 10000 až 80000 objektov.
Hra vychádza 23. augusta na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 169
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 84
- Ciri bude mať vo Witcher 4 zaujímavé a zmysluplné možnosti vzťahov 107
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Takto bude vyzerať balenie RTX 50 grafík 25
- Najpredávanejšie hry na Steame za rok 2024 13
- Black Desert je zadarmo na Steame 7
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61
- VIDEO : Superman - teaser trailer 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|