Deus Ex: Mankind Divided používa engine z Hitmana, bude mať veľké levely |
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana. K nemu autori pridali Umbra, PhysX, Apex, Bing, Scaleform, FMOD, NavPower middleware, plus samozrejme Tress FX, konkrétne vlastnú upravenú verziu, zrejme rovnakú ako v Rise of the Tomb Raider. Rovnako ako Hitman a Rise of the Tomb Raider bude mať hra zapracované DX12.
Deus Ex bude mať temporal antialiasing, ktorý sami upravili a vylepšili, rovnako temporal bude použité pre ambien occlusion, kde bude počítané z polovičného rozlíšenia a bude zvýšené rozlíšenie z niekoľkých frejmov.
Zo zaujímavostí spomenuli, že hra ponúkne ako vonkajšie, tak aj vnútorné mestské lokality s tým, že mapy budú tentoraz veľké. Nie až tak ako v hrách s otvoreným svetom, ale napríklad najväčší level bude mať kilometer štvorcový s 300 miliónmi polygónov. V leveloch bude 10000 až 80000 objektov.
Hra vychádza 23. augusta na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 72
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|