Príbeh o tom, ako Supermanovi zhorel plášť a vývojárov Star Wars poslal do krachu

Vývojári Star Wars: Rogue Squadron pracovali na ambicióznej hre so Supermanom, ktorá však skončila iba v ranej fáze vývoja

pridal play3man 23.3.2016 o 13:35 pod hry
Príbeh o tom, ako Supermanovi zhorel plášť a vývojárov Star Wars poslal do krachu

HRY > NOVINKY >

Štúdio Factor 5, ktoré k svetu priviedlo hry zo série Star Wars: Rogue Squadron a taktiež vytvorilo launch titul pre PlayStation 3 - Lair, muselo len o dva roky na to naposledy zatvoriť dvere do svojich kancelárií. A za všetkým stojí hrdina, ktorému slovo zlyhanie nič nehovorí - Superman. Factor 5 sa v roku 2008 spojilo s mladým vydavateľstvom Brash Entertainment, ktoré bolo založené len v roku 2007 s cieľom vytvoriť hru so Supermanom. Aj napriek tomu, že vydavateľ bol v biznise iba rok, podarilo sa im získať práva na vydávanie takto veľkej značky. Skúsenosti pri práci s veľkým produktom sú ale bytostne potrebné, a tak sa spustila vlna problémov a zlých rozhodnutí, ktoré nakoniec viedli až k smutnému koncu.

Pôvodná myšlienka bola jasná - vytvoriť hru, ktorá bude nejakým spôsobom nadväzovať na film z roku 2006 - Superman Returns - tento plán však nakoniec padol, pretože Warner Bros. si svoj názor rozmyslelo a tvorcovia museli mierne otočiť kormidlom. V tom čase mali totiž vytvorené už funkčné prototypy, časti mesta, animácie a kúlového Supermana, ktorý nepriateľom ponúkal bezplatnú jazdu naprieč betónovými stenami obrovských budov. Rozhodnutie Warner Bros. autorom v prvom momente ani tak veľmi neuškodilo, kedže razom získali oveľa viac slobody a ich predstavy ešte narástli - chceli vytvoriť nekompromisnú akčnú adventúru v otvorenom svete. Plán navyše počítal s verziami pre PlayStation 3, Xbox 360 a pravdepodobne aj Nintendo Wii.

Brash Entertainment v tomto momente narazil na svoje chabé skúsenosti, skončili vo finančných problémoch a nakoniec museli svoju činnosť ukončiť. Ak by teda mali práce na hre pokračovať, Factor 5 by muselo získať nového vydavateľa, ktorý by im vývoj prefinancoval. Každopádne, hra nebola v tak dobrom štádiu, aby niekto o ňu prejavil záujem. V takejto forme dlho nevydržali a aj oni siahli na svoje dno, prišla finančná kríza, prepúšťanie zamestnancov a nakoniec aj úplné zatvorenie štúdia.

Celý príbeh zhrnuli Unseen64 vo svojom videu





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29345)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk