Square Enix oživuje značku Fear Effect |
Hana, Rain Qin, Royce Glas a Jacob "Deke" DeCourt sa vracajú do akcie vo Fear Effect Sedna.
Square Enix sa pripravuje oživiť značku Fear Effect a využije k tomu svoju platformu Collective a nezávislé štúdio.
Akčné adventúry Fear Effect a Fear Effect 2: Retro Helix vyšli v rokoch 2000 a 2001 na konzole PlayStation a štúdio Kronos stihlo aj značne pokročiť s prípravou tretieho dielu. Potom ale vydavateľstvu Eidos došli peniaze a bol pohltený distribútorom Square Enix a štúdio Kronos bolo zrušené. Po 15 rokoch sa známi hrdinovia môžu opäť vrhnúť do akcie, ale v hre so zmenenou hrateľnosťou a tá ešte najprv musí uspieť na Kickstarteri.
Fear Effect Sedna má vytvoriť nezávislé štúdio Sushee, ktoré s pomocou programu Collective a Kickstarteru pripravilo hru Goetia, point-and-click adventúru s duchom v hlavnej úlohe. Goetia je už takmer dokončená a už čoskoro by sa mala objaviť na Steame a štúdio sa tak už obzerá po novom projekte. Square Enix poskytlo práva na značku, materiály z nikdy nedokončeného tretieho dielu a ujme sa úlohy vydavateľa, ale štúdio musí svojím projektom zaujať komunitu na Kickstarteri a samo si vyzbierať aspoň 100 tisíc amerických dolárov.
"Fear Effect bola na prelome tisícročí AAA hrou. Náš Fear Effect je indie hra, takže hráči by mali očakávať veľké zmeny v hrateľnosti i vizuále. Sme malý tím desiatich ľudí. Nie sme Kronos, sme nezávislý tím a chceme urobiť niečo, čo bude rešpektovať sériu, ale nebude to Fear Effect 3. Bude to nový Fear Effect s novou hrateľnosťou," povedal Benjamin Anseaume, zakladateľ štúdia Sushee.
Izometrická kamera umožní hráčovi ovládať maximálne 5 postáv a v boji bude najdôležitejšia stratégia, pričom štúdio sa na strane hrateľnosti necháva inšpirovať hrami od Harebrained Schemes a hlavne jeho taktickou RPG Shadowrun Returns. Postavy majú spolupracovať, kombinovať svoje útoky i defenzívne akcie. Vracajú sa Hana, Rain Qin, Royce Glas aj Jacob "Deke" DeCourt a stretnú sa s úplne novými postavami.
Zaujímavosťou je, že príbehovo hra nie je reštartom, ale má stavať na udalostiach druhého a nikdy nevydaného tretieho dielu vyvíjaného pod menom Fear Effect Inferno. V ňom sa malo nadviazať na najlepší dosiahnuteľný koniec prvej hry. Sushee s príbehom pomôže John Zuur Platten, režisér pôvodného Fear Effect.
Kickstarterová kampaň štartuje 12. apríla 2016, hra má vyjsť na PC uprostred roka 2017. Konzolové verzie budú zaradené medzi stretch goals, takže vzniknú, iba ak bude o hru naozaj veľký záujem.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Switch Vývoj: Square Enix / Sushee Štýl: Stratégia / Ťahová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|