The Bard's Tale IV sa pripomína na bojovom poli |
V New Orleans sa už poctivo maká na ďalšom veľkom bardovom dobrodružstve s taktickými ťahovými bojmi.
Od úspechu kampane The Bard's Tale IV na Kickstarteri už ubehlo vyše trištvrte roka a bolo načase, aby podporovatelia dostali prvé poriadne správy z vývoja. Za hrou stojí štúdio InXile Entertainment, ktoré sa na koňa vyšvihlo vďaka úspechu Wasteland 2 a tento rok od neho očakávame Torment: Tides of Numenera. Ako si nezávislé štúdio poradilo s potrebou mať rozbehnuté dva projekty naraz? Už Torment značne mešká, prvý najoptimistickejší odhad hovoril o vydaní v decembri 2014 a kvôli tomu by malo meškať aj The Bard's Tale, ale možno tomu tak nebude. Kalifornské InXile totiž pre túto hru otvorilo novú pobočku v New Orleans a pôvodný tím naďalej pracuje na Tormente.
Vývoj prvej hry InXile na Unreal Engine 4 tak už pred časom opustil predprodukčnú fázu a podporovateľom bol poslaný prvý väčší balík informácií o pripravovanej hrateľnosti, v ktorom sa vysvetľuje ťahový bojový systém. Síce to nebude veľmi vidieť, ale bojiská budú štvorcové a rozdelené na šachovnicu so 4x4 políčkami. Keďže sa ale bude hrať z first-person pohľadu a ten pohľad je v tomto prípade pohľadom celej partie, celá "naša" polovica bojiska bude znázornená v užívateľskom prostredí a nepriateľská polovica 2x4 bude pre lepšiu prehľadnosť roztiahnutá do vejára, ako ukazuje obrázok:
Každá trieda bojovníkov má mať vlastný spôsob prispievania k tímovému boju a práve bojisko rozdelené na rady a riadky otvára priestor rôznym typom útokov i rozostaveniam partie. Typický mág by mal, samozrejme, stáť v zadnom rade a pred neho sa bude hodiť mohutný bojovník, aby ho chránil vlastným telom. Rôzne útoky rôznych tried môžu mať rôzny dosah a rozsah, bojovník na obrázku nižšie sa chystá použiť svoj základný útok s dosahom dvoch polí. Zo zadného radu by na ogra nedotiahol, pokým lovec vďaka svojmu luku určite áno.
Hráči so skúsenosťami z Darkest Dungeon určite nebudú mať problém predstaviť si strategickú dôležitosť bojovníka schopného zamiešať pozície v súperovom tíme, pokým rogue bude v rámci taktiky "udri a uteč" sám meniť svoju pozíciu počas boja. Určite nebudú chýbať čepele potreté jedom, silné údery odsúvajúce nepriateľa na vedľajšie políčko, či útoky znižujúce armor, aby damage dealer vzadu zasadil rovno smrteľnú ranu. A hra sa volá The Bard's Tale IV, takže v každej partii bude minimálne jeden dobrý buffer. Tešíte sa? Ešte sa dosť dlho tešiť budete, pretože hra vyjde na konci roka 2017, ak všetko pôjde podľa plánu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 318
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: InXile Entertainment Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|