Underground Keeper - 3D puzzle hra na spôsob Bombermana zo Slovenska |
Slovenské štúdio prichádza s ich novou hrou, o ktorej prezradili niečo viac
Slovenské štúdio Render System, ktoré okrem hier vytvára aj 3D vizualizácie, oznamuje svoju novú hru, ktorou bude logická 3D záležitosť Underground Keeper. Hra je vo vývoji pre PC a ako už názov môže napovedať, dostaneme sa v nej do podzemia, a to iba so základnými nástrojmi, ktoré nám budú musieť stačiť na dokončenie úrovne - krompáč, lampa, mapa a taktiež trhavina, ktorá je ale dostupná iba v obmedzenom množstvo. Krompáč, že by Minecraft? Omyl, hra svojim konceptom skôr pripomína dobre známy titul Lemmings skrížený so starými dobrými mínami a Bombermanom.
Princíp hrateľnosti v Underground Keeper je totiž nasledovný. Na začiatku každého levelu bude najdôležitejšie preskúmať blízke okolie a postupne, opatrne, sa predierať cez steny, pod ktorými sa skrývajú čísla. Tie určujú, koľko nebezpečných miest sa nachádza v okolí rozbúranej steny. Aby sa hráč mohol v priestore lepšie orientovať, môže využiť už spomínanú mapu, ktorá mu presne ukáže, kde v priestore sa nachádza spolu s číslami. Hráči preto musia postupovať veľmi opatrne, pretože iba s rozvahou dokáže postupne odhaľovať neškodné steny a tým odhaliť tú nebezpečnú - zamínovanú - ktorú musí zničiť pomocou trhaviny. Tým sa však level nekončí, pretože musí nájsť portál, cez ktorý sa dostane z úrovne preč.
Obtiažnosť hry, pochopiteľne. stúpa s postupom v hre, takže hráči budú musieť postupne čeliť viacerým nebezpečným miestam na väčšej ploche. Ak vás hra zaujala, môžete autorom pomôcť svojim hlasom na Steam Greenlight.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Slovenské hry Vývoj: Render System / Render System Štýl: Logická
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|