Ako vznikali úžasne vyzerajúce mapy v Battlefronte? |
Jeden z tvorcov prostredí v Star Wars: Battlefront sa podelil s verejnosťou o to, ako vytváral úžasné prostredia v hre
DICE pri tvorbe máp a prostredí v Star Wars Battlefront používali metódu nazvanú fotogrametria, vďaka ktorej chceli vytvoriť grafiku, ktorá sa čo najviac podobá skutočným fotografiám. Môžete si o hre samotnej myslieť čokoľvek, no pravdou je, že sa im to podarilo. Battlefront bol najlepšie vyzerajúcou hrou minulého roka a občas sa vám pri hraní mohlo stať, že ste zastali len kvôli tomu, aby ste si užili pohľad na mapu. A hneď na to dostali zásah rovno do hlavy.
Ak by ste za tieto zbytočné úmrtia v hre chceli niekoho konkrétneho obviniť, jeho meno je Andrew Hamilton a pracoval ako Lead Environment Artist v DICE pri prácach na Battlefronte. On bol jeden z tých ľudí, ktorí mrzli v snehu, aby získali čo najlepšie fotky a iné podklady pri tvorbe hry. A ako konkrétne to pri tvorbe prostredí vypadalo nám ukazuje aj na trojici videí, kde môžete vidieť, že Endor, Tatooine či Sullust sa nachádzajú na našej planéte. K tomu na svojej stránke ponúka aj galériu úžasných záberov z hry, z ktorých si určite každý dokáže vybrať nejaký vkusný ako pozadie na plochu. Nájdete tam však aj jeho ďalšie práce.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Mafia: The Old Country nechce konkurovať GTA 6, bude primárne príbehová 77
- Chcete kúpiť herné PC alebo notebook pod stromček? 38
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|