EA je nadšené z Projectu Scorpio a PS4 Neo, no nezabúda ani na Nintendo |
Aké výhody vidí v týchto vylepšených konzolách jeden z najväčších vydavateľov herného priemyslu ?
Jedna z najväčších rýb herného priemyslu Electronic Arts, je nadšená z novej vlny konzol, ktorá dorazí na trh v podobe Projectu Scorpio a PS4 Neo. Na otázku Game Informeru, ktorá sa týkala spätnej kompatibility výkonný viceprezident EA Patrick Söderlund povedal, že je táto možnosť skvelá vec.
„Myslím, že je to zaujímavý prístup. Celú myšlienku takéhoto vylepšovania sme tu ešte nevideli od konzoly Mega CD, ktorá tu bolo v roku 1991. V tej dobe sme s touto konzolou nemali nič spoločné, ale toto bude iné. Nemôžem komentovať len to, čo bolo oznámené spoločnosťou Microsoft aj keď si myslím, že myšlienka zachovania neporušeného ekosystému medzi konzolami Xbox One je správna. Keď budeme svedkami pokročilejšej fázy tohto cyklu zistíte, že si buď Scorpio môžete kúpiť ako nováčik, alebo naň môžete jednoducho prejsť z iného Xbox One aj s vašim obsahom.
Tento prístup je veľmi zaujímavý a šikovný, takže uvidíme ako bude fungovať v praxi. Je to pre nás niečo, za čím ako spoločnosť stojíme na sto percent. Zostal som nadšený keď som videl na čom Microsoft pracuje bez toho, aby nám boli doručené nejaké detailné informácie. To isté môžem povedať aj o Sony. Všeobecne platí, že je to dobrá vec,“ hovorí Söderlund.
Ten pokračoval s tým, že pre EA nebude problém herne podporiť niečo ako Scorpio alebo Neo, nakoľko je Frostbite engine, ktorý poháňa takmer všetky ich hry plne dynamický a škálovateľný.
„Frostbite je engine, ktorý dnes podporuje v podstate všetky známe počítačové platformy, vrátane DirectX 9, 10, 11 a 12. Za predpokladu, že tieto vylepšené konzoly budú vo vnútri ako počítače, nebude pre nás ťažké vyvíjať pre ne akýkoľvek obsah. Určitá výkonnostná škála ohraničená zdola (Xbox One) a zhora (Project Scorpio), je pre vás ako pre vývojára skvelá. Ak chcete robiť dobré hry, chcete od hardvéru aj vyšší výkon. Vždy chcete zaujať a priviesť k vám čo najviac hráčov, čo nám tento hardvér umožní a my sme z toho nadšení.
Ak by ste mali dnes možnosť spustiť Battlefield alebo niektorú z našich iných hier v ultra vysokom rozlíšení, mohli by ste ich hrať v 4K. Na tom správnom hardvéri môžete hrať Battlefield v 4K rozlíšení, nechceli by ste to ? Ako iste viete, vplyv rozlíšenia na hru je veľmi zmysluplný. Práve rozlíšenie bude jedným z aspektov, pri ktorom budete mať možnosť výberu u týchto vylepšených konzol. Chcete viac hráčov v multiplayeri ? Pokročilejší systém umelej inteligencie alebo fyziky ? Prajete si, aby sa na obrazovke dialo oveľa viac vecí v rovnakom čase ?
Iste, bude to trochu zložitejšie, no tieto vylepšené verzie konzol nám to umožnia a preto musíme začať robiť rozhodnutia. Naše vývojárske tímy budú robiť rozhodnutia pri ktorých zvážia, čo je pre vás ako hráčov a pre nás ako vývojárov to najdôležitejšie. Musím však podotknúť, že predstava Xbox One ekosystému alebo PlayStation ekosystému, ktorý rastie a vyvíja sa je pre nás veľmi výhodná a dôležitá. Dokonca aj vtedy, ak by sme sa dostali do bodu, kedy by sme museli zvýšiť náklady na vývoj, no v tom prípade dúfame, že nájdeme cestu ako to vyriešime aby sme boli spokojní,“dodáva Patrick Söderlund, výkonný viceprezident EA.
Popri novych konzolách Sony a Microsoftu sa nezabudol vyjadriť ani k Nintendu a to slovami:
„Spoločnosť Nintendo si tiež zaslúži byť úspešnou. Aktuálne je na trhu len veľmi málo spoločností ako oni. Vzhľadom k ich histórii si zaslúžia úspech a štatút významného hráča na trhu. Nie je to iba o konzolách, ktoré zostavili, ale aj o významných značkách, ktoré na trh priniesli. Ich pripravovaná konzola NX určite poteší trh, ktorému je adresovaná a my budeme pri tom s našou podporou.“
Tieto slová povedal aj napriek tomu, že produkcia hier od Electronic Arts zaznamenala na konzoly Nintendo rapídny pokles. Kým na Wii vydalo EA 78 titulov, na Wii U ich priniesli už len 4. Teraz to však chcú znovu s Nintendom skúsiť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 106
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 45
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 84
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 32
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- PS5 Pro už bola rozobraná 214 zobraziť viac článkov >