Gamescom 2016: Čo nám Blizzard prezradil o budúcnosti Overwatch? |
Spolu s ďalšími novinármi sme si na Gamescome sadli s Adamom Gershowitzom z Blizzardom a vyspovedali ho ohľadne budúcnosti hry Overwatch
Blizzard už má síce vydanie Overwatch za sebou, no to neznamená, že s hrou skončil. Skôr práve naopak. Aj preto s hrou na Gamescome nechýbali a priniesli aj niekoľko zaujímavých oznámení a noviniek. Určite ste si už stihli pozrieť skvelý nový animák The Last Bastion. Taktiež ste už asi videli novú mapu Eichenwalde, ktorá do hry pribudne a bude jednou z hybridných máp, kde musíte najskôr obsadiť bod a potom tlačiť payload. O tomto všetkom a aj o ďalších veciach sme mali možnosť porozprávať sa s Adamom Gershowitzom, pričom niečo pridali aj Jeff a Dan, dvaja z tvorcov animovaných filmov Overwatch.
V prvom rade sa Adam vrátil ku Gamescom oznámeniam a predviedol nám mapu spolu s animákom. Z toho dôvodu, aby nám porozprával o tom, ako v Blizzarde plánujú obsah pre Overwatch. Mohli by priniesť mapy z histórie tohto sveta a taktiež previazané na niektorých hrdinov, no pri tvorbe sa zameriavajú na dve veci, či nový obsah dáva zmysel z hľadiska hrateľnosti a aj príbehu. Nemá teda zmysel robiť mapu ku každému jednému hrdinovi, ale niektorí sa v budúcnosti dočkajú. Dôkazom môže byť práve Eichenwalde, ktorá je dôležitá pre príbeh Bastiona a aj Reinhardta, keďže je dejiskom posledného odporu Križiakov proti strojom vo vojne.
Bude to supervertikálna mapa. Prvá umiestnená v naozaj zastavanom a členitom mieste, kde budú mať výhody postavy s vertikálnou hrateľnosťou ako Pharah či Widowmaker. Navyše to bude prvá mapa, ktorá ponúkne niečo, čo Adam nazval „negative choke point“. Vždy pri obsadzovaní na hybridnej mape totiž musíte prejsť nejakým úzkym koridorom, kde vás majú obrancovia krásne na muške. Tu to bude presne naopak. Koridor bude naozaj široký, takže sa obe strany musia mať poriadne na pozore. Navyše bude pod vami priepasť, ktorá je priam ako stvorená pre Lúcia a dole to bude naozaj dlhý pád. Mapa tak do hry prinesie nutnosť novej taktiky.
A nielen to. Spolu s ňou prinesú aj nový systém odmien pre hráčov a jedným z jeho výrazných bodov bude, že sa všetky predmety budú dať kúpiť za herné kredity. Nebudete mať tak už žiadne obmedzenia na odomknutie, ktoré teraz sú. Novým kúskom v hre bude Balderichovo brnenie, ktoré môžete vidieť na Eichenwalde mape a pribudne ako nový legendárny skin.
Blizzard je stále verný svojej idei rozprávať príbeh mimo hry, aj keď stále do máp vkladajú nejaké odkazy a drobnosti, ktoré tam predtým neboli. Adam nám o Sombre nič nepredstavil, no bolo na ňom badať, že si toto naťahovanie hráčov užívajú. Okrem toho pracujú aj na nových režimoch, pričom sa držia pravidla, že musia byť čo najjednoduchšie. Ako príklad uviedol Lucioball, čo bol vlastne len experiment, ktorý vznikol len za 4 týždne. U hráčov mal však obrovský úspech, takže sa niečoho podobného možno opäť dočkáme.
Celkovo Summer Games boli akýmsi experimentom. Venovali im veľa úsilia, no začalo to drobným pokusom. Keďže má Zarya v príbehu hry športovú históriu, jeden z výtvarníkov sa trošku hral a vytvoril pre ňu športové skiny. Tento nápad sa celému tímu tak páčil, že si povedali, že to musia dokončiť a spraviť z toho event.
V ďalších bodoch boli všetci traja už len veľmi struční kvôli krátkosti času. Autori berú na vedomie spätnú väzbu zo všetkých strán – od hráčov, profesionálov a aj od interného tímu. Zmeny robia často, niektoré si dokonca všimnú ale len top tier hráči. V súčasnosti nemajú plány na crossplatform multiplayer, aj keď to je niečo, nad čím uvažovali. No a na záver, malý interný tím sa už teraz pohráva s VR možnosťami. Avšak je to len na ich vlastné tričko, bez oficiálnych plánov či príkazov zhora. Podobne ale začína veľa dobrých nápadov, takže uvidíme, čo nám v budúcnosti prinesú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 374
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|