Niekoľko detailov o Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration edícii |
Počas výstavy PAX West sme sa dozvedeli pomerne dosť informácií o prichádzajúcej 20 Year Celebration edícii Rise of the Tomb Raider. Čo nás teda čaká ?
HRY > NOVINKY >
Počas výstavy PAX West, ktorá sa konala v Seattli, kreatívny riaditeľ značky Rise of the Tomb Raider Noah Huges, senior dizajnér Chad Armstrong a dizajnérka Alisha Thayer prezradili pomerne dosť informácií Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration edícii hry, ktorá ponúkne všetok doteraz vydaný obsah a pridá veľa ďalšieho obsahu a to už aj na PS4. Edícia vyjde 11. októbra a tu je sumár informácií, ktoré s fanúšikmi títo tvorcovia zdieľali:
- Celý tím, ktorý na hre pracoval od začiatku presadzoval vytvorenie panstva Croft Manor
- Inšpiráciou na vytvorenie tohto panstva boli fotky mnohých starých, historických sídiel
- Rozšírenie Blood Ties trvá asi hodinu v režime príbehu, no ak chcete objaviť úplne všetko čo prináša, zaberie vám to dvojnásobok tohto času
- Blood Ties je len akýmsi prvým krokom v tom, priviesť hrateľnú dobu v panstve Croft Manor, je tam totiž ešte dosť nepreskúmaných miestností a izieb, ktoré by autori v ďalšej hre ešte radi zapracovali
- Crystal Dynamics hľadali rôzne príležitosti na to, aby mohli do hry spracovať niečo pre VR headsety, vydanie hry na PS4 videli preto ako skvelú príležitosť
- VR časť hry bude teda z pohľadu prvej osoby a ponúkne 2 režimy
- V rozšírení Lara’s Nightmare budú niektoré krídla panstva Croft Manor zamknuté, preto bude potrebné nájsť spôsoby ako ich odomknúť, preskúmať ich a poraziť mini-bossov. Plus nie všetky časti panstva budú prístupné od začiatku
- PlayStation verzie hry boli pre Crystal Dynamics veľmi dôležité, preto chceli, aby boli od začiatku také špeciálne, ako to len bude možné
- V co-op endurance mode bude jeden hráč zobrazený ako Lara, zatiaľ čo druhý hráč ako Nadia s tým, že každý na svojej obrazovke vidí, že hrá za Laru
- Štúdio chcelo robiť co-op už dlhý čas, pretože v ňom vidia potenciál, keď kampaň skončí je podľa nich skvelé vrátiť sa do hry s ďalším hráčom
- V kooperačnom mode je odstránený slow-motion efekt pri aktivovaných pasciach, ktoré sú 10x smrteľnejšie, než v klasickej hre pre jedného hráča
- V co-op môžete tiež označovať veci, zdroje, pasce a predmety pre svojho partnera, s ktorým hráte
- Celý tím rád experimentuje pri tvorbe dodatočného obsahu, pričom sleduje aj spätnú väzbu a tak tieto nové prvky, ktoré sa hráčom zapáčili môžu byť použité ešte v ďalších hrách
- Hádanky boli inšpirované hrou Keep Talking and Nobody Explodes a môžu generovať 300-400 kombinácií otázok a odpovedí
- Na otázku, či bol obal hry inšpirovaný Uncharted: The Nathan Drake Collection a či je to úmyselnou poctou tejto kolekcii, senior dizajnér hry Chad Armstrong odpovedal, že je to skôr pohľadom späť na Definitive edíciu predchádzajúcej hry Tomb Raider
- V tomto okamihu neexistuje žiadne ďalšie plánované DLC a vývojári tiež odmietli komentovať otázku, či aktuálne pracujú na ďalšom pokračovaní série Tomb Raider
- Crystal Dynamics je neformálne zapojené do výroby filmu Tomb Raider (2018), pričom vedú rozhovory s tvorcami, vymieňajú si názory a snažia sa aby bol film dobrý
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 28
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 240
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- Nvidia teasuje ohlásenie RTX 50 grafických kariet, Witcher 4 trailer bežal na jed 40
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Mafia: The Old Country nechce konkurovať GTA 6, bude primárne príbehová 77
- Chcete kúpiť herné PC alebo notebook pod stromček? 38 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC PS4 Xbox 360 Vývoj: Square Enix / Crystal Dynamics/Nixxes Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|