Harem Protagonist zbalí animované dievčatá v engine Unity |
Hráči sa s radosťou poskladali na neobyčajný simulátor randenia.
Špecifický žáner simulátorov balenia dievčat a randenia tu je už pekných pár rokov. Môžete si vyberať z množstva hier s klasickým anime vizuálom, podľa toho, či máte záujem o realistický tréning, simulovanie najnepravdepodobnejších udalostí, alebo chcete napríklad zbaliť niekoho s huňatým chvostíkom a roztomilými mačacími uškami. Keďže pevnou základňou celého žánra je Japonsko, takmer nikde nesmú chýbať školské uniformy a dievčatá s poriadne veľkými... očami. Asi už teda bolo načase, aby prišiel dating simulátor, ktorý sám seba nebude brať príliš vážne. To aspoň naznačuje úspech Harem Protagonist na Kickstarteri, vyzbieral 62 701 eur. Základným cieľom bolo skromných 8 tisíc eur.
Zaujať dokáže už spôsobom rozprávania príbehu hlavného hrdinu. On totiž vie, že sa stal hrdinom šou/hry, kde je jeho úlohou vytvoriť si nadšený hárem spolužiačok. Rozprávač hovorí priamo s ním a on mu, prostredníctvom dialógových volieb robených hráčom, odpovedá. Takto vybavený informáciami ide do školy a v rýchlom slede nájde 7 objektov svojho záujmu. Medzi archetypmi nechýba podivné dievča závislé na videohrách, dievča s dvoma futbalovými loptami namiesto cec... celkom prirodzených častí ženského tela, ani atlétka, ktorá sa zrejme najlepšie cíti bez spodnej časti svojho športového úboru. Podporovatelia ale iste ocenili aj animátorskú prácu autora. Statické obrázky sú nahradené animáciami vyrobenými v Live2D a naportovanými do enginu Unity.
Vyzbieraná suma zrolovala všetky pôvodné vedľajšie ciele kampane, vďaka čomu si dievčatá zahrajú plážový volejbal a nechajú sa ohmatávať v oddelenom Touch Mode, protagonista dostane drahokam plniaci perverzné želania, bude môcť byť vymenený za ženskú postavu, časť dialógov bude nadabovaná a do háremu pribudne ôsme dievča. Oddelene, ale zadarmo, bude vydaný H-patch. H tu znamená Hentai.
Ak vás Harem Protagonist zaujalo, môžete si jej začiatok vyskúšať v hrateľnom deme. Hra by mala byť dokončená do júla 2017 a vyjsť vo verziách pre PC, Mac aj Linux. Jedno dobrodružstvo by malo rvať 5 až 10 hodín, podľa toho, ako hlboko do príbehu vniknete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 257
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 149
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Starbeam Štýl: Adventúra / Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|