Akých zmien sa dočká Call of Duty: Infinite Warfare po bete a prečo vývojári nechceli prosté sci - fi zasadenie? |
Dvojtýždňové beta testovanie prinieslo rad zmien, na ktorých autori tvrdo pracovali. Okrem toho tiež prezrádzajú, že ich prvoradým úmyslom je, aby tohtoročné COD navodilo hráčom pocit druhej svetovej vojny.
Call of Duty: Infinte Warfare má za sebou dva beta víkendy, počas ktorých autori z Infinity Ward zaznamenali viacero nedostatkov. Vývojári museli na ich odstránení skutočne ťažko pracovať vzhľadom na to, že toto beta testovanie naplánovali možno trošku nešťastne neskoro, nakoľko dátum vydania hry je už za dverami a konkrétne ide o 4.november.
Infinity Ward včera zverejnili pomerne dlhý zoznam úprav a opráv, ktoré budú nasadené už po vydaní hry. Celá ich správa znie takto:
„Počas posledných dvoch víkendov hráči z celého sveta hrali našu hru a išlo pre nás o jednu z najdôležitejších testovacích fáz. Úprimne vám nedokážeme dostatočne poďakovať za vašu účasť, spätnú väzbu a prežitie tejto cesty s nami. Pre náš tím to bol neuveriteľný čas a nemohli by sme sa počas neho naučiť toľko, čo nám umožnila vaša spätná väzba, takže vám ďakujeme.
Počas bety sme chceli vyskúšať celý rad nových vecí, ako je napríklad náš nový matchmaking systém, no tiež sme chceli počuť najmä vás hráčov, aby ste nám pomohli hru vylepšiť. Na základe toho sme pracovali na opravách a prinášame vám zoznam zmien a opráv, ktorých sa dočkáte.“
ZBRANE
Podľa slov autorov dostali z bety veľa skvelých dát, ktoré im umožnia detailný pohľad na všetky zbrane v hre, pričom vykonali ich úpravy. Niektoré z bezprostredných zmien sú:
Brokovnice
- zvýšená dôslednosť poškodenia brokovnicou
- zvýšené poškodenie brokovnicou pri dlhšej vzdialenosti
- mierne vzrástol rozsah zabitia jednou strelou z brokovnice
- Reaver a Banshee dostali mierny bonus k ich rozsahu 1 trigger pull kill
Odstreľovačky
- znížený rozptyl striel
- asistent mierenia bol mierne znížený pri KBS Longbow a ďalších odstreľovačkách
- odstreľovacie triedy zbraní už nemajú žiadneho asistenta mierenia do chvíle, kedy sa hráčovo oko nedotkne optiky
- vylepšený vizuál Tracking Chip optík
- zníženie niektorých bonusov
- úprava odstreľovačiek aby viac trhali pri výstreloch, čím sa zvýrazní ich sila
Launchery
- Howitzer Grenade launcher teraz môže páliť aj zboku bez toho, aby ste potrebovali plnú podporu ADS
SMG
- Ripper zvyšuje spätný ráz vzhľadom k jeho bonusovej kadencii
PERKY A RIGY
- Marksman - opravená chyba, ktorá znižovala spätný ráz
- Momentum - opravená chyba, ktorá spôsobovala problémy s udržaním rýchlosti
- farba dočasnej červenej značky, ktorá sa objaví na obetiach bola zmiernená
ZDRAVIE A SPAWN
- znížený čas potrebný na regeneráciu zdravia
- znížený Infusion bonus
- pokračujúca snaha o spresnenie spawn systému na beta mapách, ktorý odhaduje spustenie máp pri ostrej prevádzke
EKONÓMIA
- zvýšená odmena v misiách tímov
- zmena hodnoty meny v supply drops
- zvýšená miera poklesu kľúčov v round-based modoch
SCORESTREAKY A RIGY
- AP - 3X - zvýšenie zdravia, poškodenie guľkami a presnosť zbraní na blízko
- RC - 8 - zvýšené zdravie, presnosť zbraní, mierne zvýšená rýchlosť paľby a mierny nárast poškodenia pri splash damage
- T.H.O.R - zvýšená rýchlosť sledovacích rakiet, zvýšené poškodenie rakiet
- Bombardment - upravená oblasť poškodenia
- zlepšené payload vyváženie
- mierne zlepšenie hrateľnosti v rigoch
MODY
- Defender - pri podpore dronou bolo skóre za sekundu zvýšené z 5 bodov/s na 10 bodov/s, scorestreak karierny bonus zostal nedotknutý
- Gun Game - tento mod teraz obsahuje všetky klasické zbrane
- Domination - znížená miera úpadku pri vlajkách
MATCHMAKING
- vyhodnotenie potencionálnych hráčov na hru bolo príliš prísne, takže došlo k jeho zjemneniu, čo tiež skrátilo čas čakania, kým sa do hry pripojíte
- odstránenie problému s geografickým členením hráčov
- rýchlejšie čistenie dead lobby
- zrýchlenie doby pripojenia do zápasu
DEDIKOVANÉ SERVERY
- jednou z hlavných infraštruktúr zmien, ktoré sme vykonali bolo to, ako pracujú naše servery. Aktuálne používame nový balancing systém, ktorý mení spôsob toho, ako sa hra rozhodne využiť daný server. Po niekoľkých opravách sme tiež výrazne zlepšili využitie dedikovaných serverov, ktorý ste mohli postrehnúť už počas druhého testovacieho víkendu.
Okrem informácií ako sa na novom COD podpísala samotná beta sme sa ešte dozvedeli, že vývojári chcú tohtoročným dielom u hráčov navodiť pocit, aký by mali počas druhej svetovej vojny aj napriek tomu, že sa jedná o podstatne odlišné zasadenie.
„Nechceli sme sa sústrediť len na prosté sci - fi zasadenie. Stále sme chceli, aby hráči mali pocit, že vojna prebieha všade okolo nich. Je to niečo podobné, čo hráči zažívali počas hier, ktoré sa odohrávali v druhej svetovej vojne. Chceli sme priniesť rovnaké pocity vývoja charakterov, postupov na bojiskách a celkovo pocitov vojny, ktoré ste mohli cítiť pri hraní hier s tématikou druhej svetovej vojny aj napriek tomu, že sme v sci - fi zasadení.
Práve toto sú naše korene a najlepšie príbehy sa odohrávali práve počas druhej svetovej vojny. Bol tam jasný nepriateľ a jasne sme mohli vidieť tiež mnohé hrdinské tímy a činy. Presne toto sme chceli zachytiť znovu. Pri sci - fi aspektoch sme sa naozaj museli držať na uzde aby sme sa uistili, že sa pri hraní budete cítiť ako pri hraní VOJNOVEJ hry.
V hre boli miesta, kde sme proste necítili vojnové pocity resp. pocity z armády, a tak sme sa proste museli vrátiť k rysovacej doske a zmeniť ich dizajn. Snažili sme sa pohrať aj s dizajnom armádnej techniky, pretože sme chceli, aby v nej hráči videli skutočnú armádnu techniku a nie niečo, čo by navodzovalo iný dojem,“ hovorí vedúci konceptu Thomas Szakolczay.
Ako to všetko nakoniec dopadne a či sa tohtoročné Call of Duty: Infinite Warfare naozaj vydarí, sa dozvieme už za 4 dni.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 342
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Windows Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|