Mortido pozýva do prestupnej stanice medzi životom a večnosťou |
Keď sa duša dostane do prvého sveta za svetom živých, pomôže jej vlastná odhodlanosť i spomienky zanechané v iných ľuďoch.
Ruské ConerStudio nás upozornilo, že na Indiegogo sa v týchto dňoch rozhoduje o osude jeho prvej hry, ako aj o osude celého štúdia. To vzniklo celkom nedávno a jeho zakladateľom vraj už dochádzajú peniaze do takej miery, že predali svoje autá a netušia, ako budú splácať dlhy. Či je takýto oznam najlepší spôsob, ako si získať podporu hráčov, to už musia vedieť oni. Ich kampani asi nepomáha ani dosť "neštandardné" video, ktoré by malo podporovateľom predstaviť hru.
Samotné Mortido pritom nevyzerá nezaujímavo, hoci je aj písomne predstavené dosť zmätočne. V princípe by malo ísť o adventúru hranú z pohľadu tretej osoby s akčnými bojmi i prvkami stealth hier, ale hlavne zaujímavým námetom. Tým je osud duše po smrti. Keď hraná postava umiera, ocitá sa v inom svete, kde sa má rozhodnúť o jej budúcnosti. Stačí vydržať 40 dní a otvorí sa brána do iného, snáď lepšieho sveta. Tento je zaplnený neborákmi, ktorým sa nepodarilo zostať pri zmysloch a splniť svoj cieľ a jediné dvere sa im zabuchli pred nosom. Okrem tohto sveta by sme mali vidieť aj svet živých ľudí, pričom skutky postavy tu sa premietnu do jej situácie vo svete mŕtvych.
Okrem iného bola zmienená dôležitosť toho, aby si vás živí pamätali a nezabúdali na vás, ale vraj sa bude treba rozhodnúť aj medzi svetlom a temnotou a zapadajú do toho aj už zmienené boje s miestnymi šialencami a spomienkové návraty do sveta živých. Rozhodujúca je pritom starostlivosť o svoju masku, do ktorej sú vložené spomienky. Ak sa tá definitívne rozbije, duša úplne zabudne, kým bola. Do toho po príbehovej stránke ešte vstupuje antagonista hranej postavy, pričom ich príbehy vraj budú iba dva zo siedmich a k stopercentnému dokončeniu hry ich bude treba spoznať všetky. Celé to znie trošku komplikovane, ale ak si chcete siahnuť na základné mechanizmy a hrateľnosť, môžete si stiahnuť demo, ktorého obsah je predvedený aj v dlhšom videu nižšie.
Autori majú dobrý dôvod k obavám, účet crowdfundingovej kampane po dvoch týždňoch zíva prázdnotou, z potrebných 55 000 amerických dolárov majú vyzbieraných 285 od ôsmich podporovateľov. Ak by ste chceli túto hru podporiť aj vy, všimnite si nastavenie kampane na "flexible goal", čo znamená, že peniaze po neúspešnej kampani nemusia byť vrátené.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 51
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: ConerStudio Štýl: Adventúra / Akcia Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|