Ste dobrými hráčmi FPS? Tak v hra Morphie's Law budete obrovskí! |
Vo first-person strieľačke Morphie's Law väčší neznamená lepší, ale lepší znamená väčší.
Multiplayerové strieľačky by mali mať dostatočne veľkú hráčsku základňu na to, aby proti sebe mohli stavať rovnako zručných hráčov. Ak nie, občas si chcú pomôcť bonusmi a penalizáciami, napríklad úpravou sily špeciálnych schopností alebo poškodenia spôsobovaného zbraňami. Autori hry Morphie's Law vymysleli, ako to urobiť zaujímavejším a dokonca zábavným spôsobom. Bojovníci lepších hráčov rastú, tí v rukách horších hráčov sa zmenšujú. A nemení sa celá veľkosť tela, iba zasiahnutých oblastí.
V praxi to potom vyzerá tak, že rozdávač headshotov má hlavu veľkú ako balón a pravdepodobnosť, že ho do nej trafí aj totálny babrák prudko stúpa. Navyše, obete snipera budú mať v tom čase už hlavy menšie ako päste... To isté ale platí o hrudníku, nohách, chodidlách i rukách. Ako skvelí hráči strieľačiek ale nemusíte smútiť, rast údov bude mať aj svoje výhody. Vo videu nižšie je ukázané, že dlhšie nohy bojovníkovi umožnia skákať vyššie a dostane sa tak na miesta, kam by sa priemerne veľký jedinec nedostal. Bojovník s veľkými chodidlami zasa môže bez obáv zoskakovať i z veľkých výšok. Maličký bojovník zostáva rovnako nebezpečný, ale na mapách sú pre neho pripravené špeciálne miesta s drobnými vchodmi, kam sa jeho úspešnejší kolegovia nedostanú. To poteší aj skúsenejšieho hráča, ktorý mal na začiatku zápasu smolu a vďaka tomu sa môže uprostred zápasu dostať do veľmi výhodnej pozície.
Okolo veľkosti sa točí aj ďalší zaujímavý mechanizmus. Víťazným tímom bude ten, ktorý bude mať väčšieho avatara - NPC obra bojujúceho proti obrovi nepriateľského tímu, ktorý sa zväčšuje a zmenšuje zároveň so všetkými členmi tímu. Zaujímavé to začína byť až vzhľadom na funkčný friendly-fire, teda strieľanie do členov vlastného tímu. Keďže hmota sa presúva v rámci tímu, veľkosť avatara sa nemení. Horší strelec ale môže strieľať do spoluhráčov a robiť z nich menšie ciele a sám pritom rásť. Morphie's Law by malo byť zábavné v klasických multiplayerových herných režimoch ako Deathmatch a Team Deathmatch, ale vzniknú aj úplne nové, ktorých ciele budú priamo naviazané na menenie veľkostí. Nejaký čas to ale ešte potrvá, vývoj hry je zatiaľ iba v alfa-štádiu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 325
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Cosmoscope Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|