Pillars of Eternity II: Deadfire ohlásené, je na Figu |
Obsidian Entertainment vyrukoval s priamym pokračovaním Pillars of Eternity. Tentokrát nás zavedie na ostrovy s domorodcami, kolonistami aj pirátmi.
Obsidian Entertainment sa už od dokončenia expanzie Pillars of Eternity: The White March netajil, že sa pustí do prípravy pokračovania a že opäť pôjde cestou crowdfundingu. Prednosť ešte dostala iná RPG, Tyranny vydaná Paradoxom, ale teraz už má štúdio voľné ruky a o detaily z rozrobeného projektu sa podelilo s Figom, crowdfundingovou platformou konkurujúcou Kickstarteru, ktorá umožňuje aj veľké priame investície do vývoja hry so šancou na finančný zisk. Podporovatelia si môžu digitálnu kópiu Pillars of Eternity II: Deadfire zabezpečiť podporou vo výške minimálne 29 amerických dolárov.
Príbeh začne veľkým návratom boha Eothasa. Znovuzrodenie mu umožnilo posadnutie tela titána, ktorý celé tisícročia sedel pochovaný pod vašou pevnosťou Caed Nua. Na jeho návrat na zemský povrch doplatila celá pevnosť a aj vy ste už boli až na pokraji smrti. Príbeh vás potom zavedie na súostrovie menom Deadfire, ktoré leží ešte východnejšie než Eastern Reach a je tvorené stovkami ostrovov nachádzajúcimi sa tisíce míľ od seba. Ostrovy sa budú odlišovať podnebím aj obyvateľstvom, pričom niektoré môžu byť neobývané, na iných sa stretávajú rôzne kultúry domorodcov s novou vlnou kolonistov.
Obsidian láka na:
- prieskum súostrovia Deadfire, kam pôjdete kvôli Eothasovi, ale budete musieť riešiť aj komplikované konflikty medzi domorodcami, obchodnou spoločnosťou a pirátmi;
- živý a dýchajúci svet, ktorého obyvatelia chodia do práce a cez deň navštevujú rôzne miesta v okolí;
- starých známych aj nových spoločníkov, ktorí sa budú meniť podľa hráčových príbehových rozhodnutí;
- pokračovanie príbehu aj s dopadmi rozhodnutí a činov vykonaných v Pillars of Eternity;
- dynamické počasie s dažďom bubnujúcim po strechách obydlí aj silným vetrom a piesočnými búrkami;
- mnoho ďalšieho vrátane dynamického osvetlenia a tieňov, nových kúziel a schopností s novými vizuálnymi efektmi, ton nascriptovaných interakcií, úplne zmeneného užívateľského prostredia pre inventár a dialógy, nových príšer a kombinovania bojových povolaní.
Ďalšie informácie o hre a ďalších cieľoch kampane ešte budú postupne pribúdať v priebehu kampane, ktorej zostáva ešte 29 dní. Jej základným cieľom je vyzbierať 1.1 milióna USD, pričom už teraz je na konte hry viac než štvrtina.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Obsidian / Obsidian Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|