Vampyr prezrádza množstvo nových informácií o polootvorenom svete, sidequestoch a upíroch |
Zabíjanie bude napokon dôležitejšie, než ste si predstavovali a hra neponúkne obrovský otvorený svet aký malo GTA V alebo Skyrim.
Stephane Beauverger, režisér príbehovej zložky akčnej RPG Vampyr, vo svojom najnovšom rozhovore prezradil množstvo nových informácií, ktoré do hry vnášajú viac svetla. Po prvé sme sa dnes dozvedeli, že Vampyr nie je open world hra a ponúkne polootvorený svet. To znamená, že sa môžete pohybovať voľne všade v Londýne, pretože väčšina jeho častí je navzájom prepojených. Existujú však medzi nimi aj také, časti ktoré budú uzamknuté z dôvodov dejovej linky.
Podľa Beauverger hra neobsahuje obrovský otvorený svet ako GTA V alebo Skyrim. O koľko menšia, resp. ako malá je v porovnaní s týmito hrami zatiaľ nebolo odhalené. Ako už bolo viackrát spomínané, hra sa odohráva v Londýne s tým, že mesto je vytvorené na základe historických faktov, čo vyžadovalo prácu so starými materiálmi a dokumentami, podľa ktorých vývojári Londýnu dodali vzhľad a pocity, aké tu prevládali v roku 1918. Beauverger tiež potvrdil, že v hre existuje 60 rôznych občanov. Každý z týchto občanov má svoje meno, identitu, priateľov, susedov, rodiny, zamestnanie a tak ďalej.
To, ako sa s každým občanom rozhodnete komunikovať, prípadne či sa ho rozhodnete zabiť, bude mať miestny dopad na ľudí, ktorí ho poznali a žijú v jeho okolí. V hre je zapracovaný dynamický systém komunity. Okrem iného prišla reč aj na vedľajšie questy a Beauverger tiež poznamenal, že ak zabijete príliš mnoho občanov, ktorí vám poskytujú vedľajšie úlohy, bude tu cena, ktorú za to zaplatíte. Ak zabijete príliš veľa ľudí príliš skoro v hre, môže sa stať, že dosiahnete to, čo vývojári volajú "kritický stav" celej štvrte. Štvrť sa začne rozpadávať a celú ju stratíte.
Do stratenej štvrte sa budete môcť vrátiť, no nájdete tu už len monštrá, stráže a upírov. Vedľajšie úlohy získavate práve od občanov a ak zabijete tých, ktorí vám ich sprístupňujú, stratíte možnosť ich robiť. Okrem toho v mŕtvej štvrti prídete aj o obchodníkov. Na konci hry v prípade, že zabijete príliš mnoho ľudí, položíte celé mesto na kolená a nik vám v ňom nezostane. Hru však bude možné prejsť aj bez toho, aby ste zabili čo i len jedného človeka. Nezabíjanie či zabíjanie bude vždy ťažkým rozhodnutím, nakoľko veľká časť XP pochádza práve zo zabíjania. Samozrejme ak budete mať málo XP, budete slabý. Treba rátať aj s tým, že zakaždým, keď niekoho zabijete dochádza k uloženiu hry, takže už nebudete môcť tento krok zvrátiť. Je to podobné, ako v hre State of Decay, ak niekto zomrie musíte s tým žiť.
Beauverger tiež hovoril o tom, že v hre existujú tri rôzny typy skillov, ktoré vám umožnia byť rôznym upírom. Môžete sa rozhodnúť hrať ako tieňový upír, ktorý bude diskrétny, nenápadný a ktorý použije svoje schopnosti na ovplyvňovanie ľudí. Môžete hrať ako upír, ktorý sa riadi svojimi inštinktami, je oveľa brutálnejší, využíva svoje pazúry a je agresívny. Alebo môžete hrať ako krvavý upír, ktorý ovláda svojich nepriateľov, pije ich krv a napichuje ich na skrvavené koly.
Reč okrem toho prišla aj na rôzne frakcie v hre. Podľa režiséra príbehovej zložky tu stretnete aspoň dve rôzne frakcie upírov. Jednou z nich sú tzv. "odvrhnuté deti upírov", pričom ide o menších upírov skrývajúcich sa v kanáloch. Hovorí sa, že ostatní upíri majú tendenciu zabiť týchto menších upírov kedykoľvek na počkanie, pretože sú oveľa hlúpejší.
Hra je ohlásená na koniec roka na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus / Dontnod Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|