Crackdown 3 na GDC ukazoval výpočty v cloude |
Microsoft mal GDC aj Cloud prednášku, kde šéf Xbox Azure hrania prezentoval aj Crackdown 3.
Microsoft mal GDC aj Cloud prednášku, kde šéf Xbox Azure hrania prezentoval aj Crackdown 3. Ten ako vieme má deštrukciu vypočítavanú v cloude na Azure serveroch. Tentoraz išli s technológiami trochu hlbšie ukázali distribúciu deštrukcie, kde sa samostatné procesy starajú o jednotlivé budovy, alebo časti mesta.
Znovu ukazovali ako by hra išla na lokálne, nie na Xbox One, ale na rýchlom PC, kde to išlo na 10 fps, na cloude by sa to rozdelilo na celý cluster, aby sa servery zvládali nával dát. Rovnako dodali, že fyzika sa vypočívava niekoľko frejmov vopred a rovno môže ponúknuť viac možností. Všetku fyziku z clustera ešte zozbierava jeden herný server, ktorý výsledok posiela hráčom.
Špeciálne v Crackdown pôjde o multiplayer, kde môžu všetci rozpútať v meste chaos, ktorý by žiadna samostatné PC nezvládlo. Preto si hra vyžaduje spoluprácu viacerých serverov. Všetko sa prepočítava a posiela všetkým hráčom naraz.
Hra vyjde tento rok na Xbox One a Windows 10. Zatiaľ máme len orientačný dátum a to vydanie ešte pred Xbox Scorpio, zrejme v lete.
Trailer z minulého roka:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 62
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Reagent Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|